Rapport.

Dagens onyttigheter.

Igår åt vi som sagt kina, och till efterrätt vart det glass med chokladsås, grädde, maränger och lite strössel.
Fyyy!!
Idag åt jag en onyttig macka med salami och brieost på stan med Moa.* (drack vatten till =))
Till middag åt vi sallad och i salladen hade jag en massa gotta.. både vanlig ost(Väldigt lite) och fetaost, Men jag står faktiskt över dressing, *klappa på huvudet*
Till drack jag en blandning mellan limedricka och loka vatten, MUMS, men ajjabajja. Dock nyttigare än ren dricka =)
Såhär efteråt har jag ätit några cashewnötter som Moa vänligen lämnade.. är det onyttigt??

På en av promenaderna jag tog idag så gick jag ca. 11.000 steg, det är ganska bra =)

Jag har inte ätit en bit choklad, kan ni fatta!!?!!?! :D (Tack vare att jag skriver upp vad jag äter på bloggen.)
-------------------


Jag hoppas på att träffa tjejerna på Söndag eller Måndag??

Är det någon som kommer på fika på måndag??


*Det var första gången på fik idag! Med Moa förståss.
Det gick jätte bra, Agnes satt i mitt knä så nöjd och glad hela tiden =)

Nu är hon mindre nöjd och minst glad =(
Magproblem antar jag? Kan vid detta lag också vara väldigt trött.
Nej nu måste jag lägga mig om jag ska orka med natten!!!




//K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du e bra duktig du =) Cashewnötter är supernyttigt MEN då är det naturella nötter som gäller, inte dom med veg olja + salt. Och tänk på mängden (100g=581kcal) du som tänkt gå ner, 1 näve räcker. Kram

2008-05-28 @ 22:54:20
URL: http://anejlica.blogg.se
Postat av: Sarah

Du är så duktig vännen! 11.000 steg är verkligen skitbra! Vill att det ska bli söndag snart. Jag längtar!! Pussåkram

2008-05-29 @ 00:29:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback