Massa nytt!

Nu har jag mycket att skriva!

-Jag har varit till Annie m. familj och hälsat på, jag och Agnes själva!! Första gången :D
Dom fotade barnen lite, så jag ska få bilder sen.

-Jag och Agnes har varit på stan med Moa, första gången utan Pether!

-Jag (och Agnes) har ätit ute (med Moa) första gången utan Pether.

-Jag har åkt rulltrappa med vagnen första gången utan Pether (med hjälp av Moa)

Duktiga Kicki!!! :P
----------------------------


Agnes är 55,5 cm lång, och väger 4440g.

-Farmor har varit barnvakt i över 3 timmar! Första gången utan Agnes! Jag och Pether var på cirkusföreställning, vart lite besvikna dock, för gudfar Jonte var knappt med alls i år! Måste säga att det inte var lika bra alls som förra året om jag ska vara ärlig.

Agnes mår bättre! Jag mår bättre. Jag ammar lite nu och då,bara för hennes skull,för närheten, men hon lever mest på ersättning nu. Lite less på vad folk har emot det, tackar dock VÄLDIGT mycket för alla kommentarer om att det inte gör nåt och så.


Jag har tagit ut min tungpiercing och jag tycker det är underbart!! Varför tar man hål i tungan?
Jag gjorde det mest bara för att veta hur det kändes och för att jag tyckte det såg så kul ut att leka med den.


Jag har fotat resterande presenter nu, så dom kommer nog upp ikväll =)
Jag Tror att jag fotat alla då.

Idag har vi varit och ätit max! MMmmmmm....
Vi har varit ute och Rasta har badat och Agnes har sovit. =)

Pether har "byggt om" lite i köket.. snyggt =)

Jag har färgat håret.. foxy brown.



Jag har fått JÄTTE snygga skor av mamma i födelsedagspresent, mamma är bäst :D
(i förskott)



Patte har varit hit och hälsat på också.. Agnes fick 500 spänn av honom!!!!
För dom köpte hon en mobil som snurrar och låter, som ska vara ovanför sängen och ett babygym utan matta. härligt!


Konstig dröm!!!!
Jätte lång, men ska försöka få den kort.

Jag var hos Annie, som bodde i samma trapphus som Sara H.
Annie hade bjudit hem några av våra vänner för att fira min födelsedag och bara för att vara.. Sarah B och Sara H var INTE där däremot. (??) Jag fick för mig att gå och hälsa på Sara H för att se vad hon/dom gjorde... där var det tydligen lite fest (och Sara H var jätte snygg, hade klätt upp sig och hade värsta make up´en o allt.)
Sara H sssshyyyssade folket och frågade typ vafan jag gjorde där!? Och vad Annie höll på med egentligen!?
Jag började tycka det var väldigt konstigt så jag gick tillbaka.. och började fundera.. kanske det var överraskningsfest??? (Hörde nån viska "överraskningsfest" inne hos Sara också.. hehe. )
Tillslut fick jag veta att det var det, och fick lådsas som om att jag inte visste nåt.. Det var en jätte trevlig kväll, men Sara H skulle ABOSLUT få mig att ta en massa piller..
Mitt val: Ta en massa piller och behålla Sara H som kompis, eller Inte ta pillren och istället behålla Sarah B och Annie som kompisar.. Annie mest skulle freaka.
Skulle jag ta dessa piller och hoppas att Sarah och Annie inte fick veta nåt??
Har för mig, men minns inte, att jag tog några piller och lät bli några. Hmm..
Konstig dröm!!!


HAHA! det står ABOSLUT istället för Absolut. Måste få stå kvar.



Imorrn ska jag få blommor, men det är säkert av kenneth.


Min kusin har varit hit på besök också, Mikael, jätte trevlig överraskning! Hans son Albin är skådespelare i två serier som ska gå på tv, ska bli jätte kul att se! Han ska vara rasist i en av filmerna, läskigt att se han så, för mig som känner han!


Hade mer att skriva men kommer inte på nu.


Hojj.
/Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad gör ni nu till veckan som kommer? Jag är ledig ett par dagar, så jag tänkte att om alla kan och vill så kan vi väl träffas alla flickorna? Pussåkram :)

2008-05-24 @ 22:44:09
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: SaraH

hahaha usch va hemsk jag är! Hoppas de bara va roliga piller :p För mig går nog nästan vilken dag som helst?! Pussa!

2008-05-25 @ 20:19:37
URL: http://slajsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback