..LoveLoveLove..

AD-dropparna går jätte bra att ge. Hon tycker inte alls illa om dom, tycker mest att dom är intressanta verkar det som =)

Idag lyckades jag fota när hon skratta åt mig, ska lägga upp sen =) (Som jag alltid lovar, men aldrig blir av..)


Inatt sov hon 6 timmar i steck! Sen vidare 4 timmar, sen vidare 4 timmar till.. bara pauser för mat där emellan =)  Häääärligt.

Vi har hört mycket om hur svårt det kan bli hemma när man fått barn, att man bråkar mycket osv. Här hemma har det nog varit lite mer smågnabb än vanligt, men det finns så mycket kärlek, så det spelar ingen roll =)
Känner mig (oftast) lyckligast i hela världen som har Agnes och Pether. Ni gör mig så lycklig, ni är bäst! *Pussar*

Jag vill ut och äta med Pether, men det kommer väl inte gå på hundra år?


Kan det vara så att Agnes redan märker skillnad på natt och dag?
Hon sover så bra på nätterna nu.


Saknar massor med folk!!! Tänker på er, bara så ni vet =)


Over and out.
/K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och jag saknar dig!

2008-05-05 @ 18:59:04
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju så, man älskar 589375827289 gånger mer efter man har fått ett barn! Och NÄR man kan småbråka så är det oftast bara för att man är trött, inte för att man är sur på varandra! Du är duktig du som minns ADdropparna.. tror att Billy fått den högt 5 ggr sen han föddes.. :S

2008-05-06 @ 07:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback