Kanon present!

I födelsedagspresent av min älskling ska jag få en shoppingdag på stan med honom..
Jag behöver lite nya kläder.
Jag kommer i (eller så kommer jag nästan i) de flesta kläder jag hade innan graviditeten, men det ser juh fan inte bra ut!!!! valkarna hänger över kanterna..haha.. det jag kan ha bland folk är: ett par shorts och några kjolar. Två linnen. KUL!? :P (som för den delen är nya)
Nu är det så att shoppingdagen skulle vara på torsdag,och jag Längtar!!.. men.. läste att det kanske blir tjejträff då?? Och det vill jag också Väldigt gärna.
Ska kolla med min älskling när han slutar om vi kanske kan gå på fredag efter MVC.

Hur lång tid tar det innan huden dragit ihop sig?

Kan passa på att skriva Dagens onyttigheter också. INGA.. haha! Sug på den ;) Fast dagen är ung..

Igårkväll vart det frukt till kvällsgotta.. Färsk ananas, äpple och banan som min älskling var så vänlig att skära upp i bitar :D

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback