Huvudvärk och sötsug

Huvudvärken är bättre.
Men suget är sämre..
Har aldrig varit såhär sugen på.. ja, på allt.. nånsin tidigare.
Hade inget särskillt sug under graviditeten egentligen, bara nåt ibland sådär, men nu! Nu är jag såå sugen hela tiden, choklad och ostkrokar och dricka och kakor och mackor och bakelser och allt jag bara vågar drömma om.
Syndar då och då.. men då och då är för mycket just nu känns det som. Och det är nog oftare än jag tror också.
Vill bli av med dom extra kilona nu! Och äckelhuden som bara hänger =( Man känner sig så supersexig :P

Pether jobbar jämt och hela tiden.. kom och gör mig sällskap nån!

Agnes mår rätt bra, hon jollrar på och pratar och skrattar. (Lite ont i magen bara.. kan bero på äpplena jag ätit..)

Igår gick vi till torvalla, jätte härligt, även fast det regnade. Skönt med motion. Hälsade på farmor Maire =)


Nej nu ska vi gå ut och gå!


Hojjhojj.

Kommentarer
Postat av: Sara

Agnes är så liten nu ändå så, så ät du med gott samvete.. tyvärr kan man inte träna bort huden på magen, den måste dra ihop sig av sig själv. Man är osexig som fan - för andra. Men i Pethers ögon är du den vackraste som finns! :)

2008-05-19 @ 18:12:35
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback