Förvånad..

Då har vi alltså INTE brytit kontakten?

Jag har aldrig varit med om liknande..
Jag har aldrig hört honom böna och be.
Jag har aldrig hört honom säga förlåt.

Han skickade en stor bukett med linnéan faktiskt. Förvånande? mm..kanske.

Varför?
Är han ute efter nåt?
Ångrar han sig?
Förstår han hur illa han burit sig åt, helt plötsligt?
Är det för att han har nåt att vinna på det, eller för att han faktiskt vill?

Många frågor.. många tankar.

Jag lyssnar gärna på tankar och förslag, men jag gör som jag känner och vill.
Jag VET att många tycker att jag ska säga hej då för alltid, men jag vill inte stänga dörrarna för alltid OM han skulle ändras.
Ja, jag vet inte.

Förstår vad folk kan tycka och tänka om mig som inte kan ta ett beslut och sen hålla det.
Jag har juh fortfarande inte bestämt mig heller så.

Jaja.
/K

Kommentarer
Postat av: Annie

Gumman du ska göra precis som du vill! Människor kan ändras, det ska man aldrig glömma. (Men de kan fortsätta vara svin också) Hoppas att allt ordnar sig till det bästa! Puss! (Och grattis till Agnes braiga sovning! Och bäbisar kan bli dåliga i magen eller få ont av choklad, men inte alla!)

2008-05-02 @ 21:55:56
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback