Dagens..

...onyttigheter?

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva.. jag har nog inte direkt syndat idag. (än)
Missade frukost och åt fil till lunch istället, så då vart det mellis också, och då slank där ner nåt smörgåsrån, och dom är juh inte allt för nyttiga. Ajjabajja?
Till middag gjorde Pether underbart god klyftpotatis med kött och rätt så onyttig sås.
Har endast druckit vatten, Även fast det finns jätte god dricka tillgänglig. =)

Tycker som sagt inte att det är fara. Men... kvällarna är värst!
-----------------------------

-Agnes mår inge bra idag.. hon har skrikit hela långa dagen nästan. =(

-Vi har möblerat om lite, känns alltid skönt.

-I morsdagspresent av Agnes fick jag middag på asia wok med Pether, och Agnes själv ska vara med momma.
(Middagen ska ätas imorgon)


-Pether har fått ett till jobb.. han ska jobba 21-01 OCKSÅ. =/

//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ne, jag tyckte inte att det lät nå farligt det där inte. Möjligtvis såsen då, men vadå, man kan ju inte äta törkötte' heller :P. Ett till jobb för dig Pether?! Du är duktig du :). Hälsa Agnes puss och att Tant Sarah saknar henne. Och Rasta också :). Pussåkram

2008-05-26 @ 21:22:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jättebra gumman! några smörgåsrån får man nog allt unna sig! känner igen det där med att glömma äta! jag brukar alltid glömma, blir typ bara att man äter middag numer! haha!
Åh tack för att du visste vad det var för baggar, hur blev ni av med dom? hoppas agnes mår bättre, min skriker efter mera mat! kram

2008-05-26 @ 23:03:44
URL: http://nogg.se/mukis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback