aGneS & PetHer

Mina kärlekar.
Underbara och bäst!
Älskar dessa två mest i världen.



Agnes har sovit jätte bra i tre nätter nu! Underbart.
I natt sov hon 5 timmar, åt, sen sov hon vidare i 5 timmar till :D UNDERBART =)


Idag fyllde svärfar år, jag skulle påminna Pether, men dagavill som jag är så hade jag också glömt det.
Imorgon ska vi, för första gången sen Agnes kom till världen, på middag. Vi har blivit bjudna hem till Göran, ja, svärfar då alltså =O)

Får väl se hur det går då.
Jag slipper iaf amma där.. ja.. jag har valt att inte amma bland folk. Så är det med det =)
Hojjhojj.


Vad händer förresten med babyn om man äter choklad? Har inte märkt nåt??



Ha det bra allahopa! //Mamma Kicki med kärlek i överflöd !

Kommentarer
Postat av: sara

Var nånting jag fick höra av en arbetskompis när jag väntade Felicia. Har för mig att dom kunde vara känsliga mot såna saker eftersom inte allt är helt utvecklat än.

2008-05-03 @ 12:14:49
URL: http://sarasandman.blogg.se
Postat av: Sara

Bebisen kan reagera o få ont i magen av choklad, cocacola, kaffe, lök o mjölkprodukter o sånt.. men jag har ätit allt alltid o inte märkt något. Åt en hel aladdinask på BB! ;)

2008-05-03 @ 12:31:28
URL: http://mammasara.blogg,se
Postat av: Renée

Hej! Kom på nu att jag är inne å läser med stor nyfikenhet men jag har ju aldrig lämnat nån kommentar.. Skämmes. Jag vill iaf gratta till eran ängel och jag tycker ni är suveräna människor båda två.. All lycka! Kramar

2008-05-03 @ 18:15:55
URL: http://r85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback