Agnes 1 månad.

Ikväll har vi varit på middag hos Göran, jätte gott!!!! Fisk och klyftpotatis och grejjer.. Mmm.
Mycket folk var det där också. Det var trevligt. Vi fick presenter också =) En klänning, byxor och en liten mössa.
Hoppas vi tackade ordentligt.

Jag tycker alltid att det är jätte kul att träffa Pethers syskon. Tycker Micke och Thorbjörn är helhärliga..så fort man säger nåt dumt så är Micke jätte snabb att kommentera och uppmärksamma en på det... det var ett annat särskillt ord jag ville få fram, men kommer inte på vad.


Grattis Agnes, 1 månad idag!!!
Vi har gjort hand och fotavtryck idag, gick sådär! Fotavtrycket var en grejj, men att göra handavtryck var en helt annan femma. Ville INTE öppna handen, hehe. Men hon var glad hela tiden iaf, hade inget emot att få händer och fötter målade.

Vi har också fotat gumman på fäll.. kommer bil/bilder senare.

Vi måste också lägga upp vad vi mer fått, kan kanske fota det imorgon.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annica

Men shit, redan 1 måndag! Herredug vad tiden går fort alltså! tyckte nyss hon pluppade ut! Kul att göra fotavtryck! Längtar efter min lille så jag också får pyssla på lite så! Hoppas ni mår bra! Kram

2008-05-04 @ 14:25:11
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Angelica

Grattis lillen :) Haft en bra valborg hoppas jag! Och absolut Kicki man kanske inte kan sitta arbetslös och vänta på sitt drömjobb heller man måste ju ha pengar men jag menar bara att det är många som kan ändra sin situation men inte gör det av olika anledningar och det är synd eftersom de förmodligen skulle må mycket bättre. Kram

2008-05-04 @ 14:42:09
URL: http://anejlica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback