V.40


Min graviditet - BF Fre 4 apr 2008
 
Du har gått 273 fulla dagar av 280 (98%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar(v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 apr 2008
Du har 7 dagar kvar till förlossning.



Sist jag var till barnmorskan så var det tre veckor sen jag var där, och då hade jag inte gått upp nånting i vikt, jippi!
Att jag skrytit om det fick jag äta upp igår! 3kg på EN VECKA. Jösses, fattar inte hur det är möjligt. Och så mycket skit har jag inte ätit, och dricker mest vatten. Ja, jag skyller nog på att det är vätska ;)

Tänk innan du talar! Jag vill INTE höra hur jävla "bre om baken" jag blivit.
Det finns fan inget mer jag kan göra just nu än vad jag gör.. tror inte det är många som har så jävla ont som jag och ändå rör sig så mycket.
Iförrgår t.ex gick jag från nya lägenheten till gamla, vilket jag tycker är rätt bra gjort, höggravid och allt.


Längtar efter att få träffa Evangeline igen, och Annie o Andreas med förståss =)



Tusen tack till alla som kom på inflyttnings-mys-kalaset, och tack för alla presenter, som ni inte skulle ha med.
Då blir det så att man inte ger nån present när bäbis kommit till världen istället. =)

Igår kom förresten Thorbjörn och Camilla hit och spelade spel med oss, det var jätte trevligt, sen kom Moa-mys också, hon gick ut med Rasta åt oss :D
Moa ska bli moster-Moa åt Rasta tror jag =)


Orkar inte uppdatera nåt mer just nu iaf.
Nu ska jag nog gå och väcka Pether, han sa att han skulle sova till åtta, och jag vill ha frukost nu!! :D Inge kul att äta själv. :P

Hejhej, //Kicko

Kommentarer
Postat av: SaraH

Jag drömde inatt att du fick barn. Dessutom tror jag att han skulle heta Sven, snälla säg att jag har fel :p haha! Puss å Kraaam

2008-03-29 @ 16:29:14
URL: http://slajsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback