SUCK!!!

Jag vet inte vart jag ska börja.
Vet inte ens om jag skriver klart inatt.

Ikväll har vi firat Björn som fyller 25 på måndag (Grattis!!)
Vi började med en mysig middag.. jääätte gott!
Sen har vi suttit och snackat och myst.. Det kom fler folk.. och fler folk. Och folk vart fullare.. och fullare.
Men INGEN så full som X.
Vi vart aldrig För många, och ingen vart För full... förutom X!!
Han däckade först i badkaret och rev med sig badstången och draperiet. (Han ska få betala för väggen själv och antagligen för stången också)
Vi beställde en taxi åt honom och gav honom en påse att spy i, om så skulle vara fallet.
Han sa att han inte var så full och att det var lugnt. (Javisst!)
När han tagit på sig jackan och skulle gå.. då kom det.. Hela väggen var täckt med hans maginnehåll.
Han stog kvar en stund för att beundra sin konst, sedan gick han vidare till köket och täckte spis och luckor, följt av disken, golv och ännu mera luckor.
Tapeterna får han betala för och även min vas som han pajja inne på toaletten.

Det tog en Evighet för min älskade Pether som städade upp alltihop, känns som att hela kvällen vart förstörd för honom. =(
Jonte hjälpte också till.. men han var nästan lika känslig för spya som mig. Fast han kan iaf vara i samma rum som det. Kan INTE jag.

äh, jag orkar inge mer. Ska lägga mig nu.

PS!!! Fick tillbaka min mobil från lagning igår..  mindre fungerande än innan. Nu kan man inte ringa till den, och det går inte ringa från den, det går inte ta emot sms, eller skicka. (oftast) Den startar om sig själv, och det krävs pin-kod för att stänga AV den. Dock inte när man her På den!! Finfint!
Så ni vet varför jag kanske inte svarar, eller ringer, eller så.. Har förresten kanske inte allas nummer längre heller,

Bye. //Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Näe fy fan va äckligt! Och jobbigt =( Nog för att torka sitt eget kräk men andras är något av det vidrigaste jag vet =/ Hoppas det är bättre idag iallafall, att det inte ser ut som ett katastrofområde! Puss!

2008-03-02 @ 10:28:44
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Fy fasen. Stackars dig Pether (och Jonte) som fick städa upp. Och självklart ska han betala för varenda liten pinal, tycker jag iallafall. Och förlåt Kicki för att det har blivit så hastiga avslut dom 2 sista gångerna vi har pratat. Ringer dig någon dag så ska vi prata helt ostört :) Pussåkram!

2008-03-02 @ 21:59:01
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

Usch då, tråkigt att det ska behöva bli sådär när ni försöker ha en trevlig kväll. När hade ni tänkt avslöja vart nya lägenheten är belägen då? Börjar bli lite nyfiken här :) Kram på er

2008-03-03 @ 21:47:35
URL: http://anejlica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback