Sällskap sökes! :P

Nästa gång jag skriver kanske vi har en liten! Vi kommer inte att ha något internet på några veckor.

Pether jobbar hela veckan och jag orkar inte stöka på så mycket hemma själv, därför lägger jag in en annons.
Kompisar sökes :P hehe. Nej det är till de kompisar jag redan har faktiskt.
Någon som vill komma och leka med mig i veckan? Kanske ta en fika, eller nåt?
Hör gärna av er! På min mobil då.. har som sagt varken internet eller hemtelefon just nu.
Har numera ofta ont och rätt tungt att gå, så det blir inge gå på stan eller liknande för min del!

Men det har juh kommit en liten flicka till, till världen! Längtar efter att träffa denna otroligt söta tjej!
Är nyfiken på namn och allt vad det är också =)
   Välkommen söta du till världen!!!   Och grattis till föräldrarna!

Nu sitter min karl och hans bror och nördar guitarhero.

Jag ska snoka en sväng, sen får vi se =)

Ha det bra =)
//Kicki m. tjockmage

Kommentarer
Postat av: Sarah

åhh! jag vill gärna leka med dig! jag ska ta reda på om jag är ledig nån dag nu i veckan, så hör jag av mig så fort jag vet. pussåkram!

2008-03-16 @ 23:46:47
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback