Orkar INTE.

Satans jävla katter från helvete!!! Jag orkar inge mer!!!! i två timmar har jag försökt att få sova nu, men NEJ, Kicki får INTE sova, för allt i världen. Vad som än händer, så får INTE Kicki sova!!!!
Stör dom Pether, Nej nej nej.. inte för att jag vet om det går att störa honom.. han sover juh som en stock.
Härligt...gravid och endast 5 timmars sömn(Om ens!!!). Jag behöver 9! Det fattas alltså 4 timmar!

Och NEJ det går inte att stänga in dom nånstans.. MJAAAAooOOOoooO Låter det då. och krafs krafs kraft.

Härligt nog högg disney mig i näsan igår, Mm, jätte kul! Ont som fan, och tänk att jag börja lipa då å..
Vi satt å gosade och disney kurra jätte mycket.. helt plötsligt från ingenstans så far han upp och biter mig i näsan!? Vad är det om.. sen fortsätter han att kurra och ska mysa.

Men nu är det hej då Disney.. och Nej, just nu är jag INTE ledsen. (Bara lite i smyg)

Pether har klivit upp med mig och plockat fram frukost. Jag säger att han kan gå å lägga sig, men han känner sig taskig då säger han.. Pether är underbar. Hoppas han somnar här i soffan istället då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback