Just ja!

I fredags kom Sarah in till stan =)
Hon skulle hitta nåt fint att ha på sig på personalfesten, senare den kvällen.
Jag tipsade Sarah om leggins på indiska, dom är HELT underbara! Och det tyckte nog hon med,för ett par sånna vart det =) Och en sån där tröjja/klänning som jag hade hos Annie på hennes födelsedagskalas, fast jag vet inte om det var samma färg? Var den svart eller mörkblå??
Nån borde säga till Sarah på skarpen! ANVÄND RÖTT!!!!!!!! Hon såg fantastisk ut i den röda.. även så den röda koftan! (Som jag vart lite avis på,btw)
Ah! Sarah, du glömde att skriva sånna där vita strumpor som vi köpte.

Sarah bjöd på lunch på lime! TUSEN tack!! Både för mat och sällskap!

Som sagt i kommentaren på din blogg också Sarah... Tack för att du är snabb i affärerna! Det uppskattas!!
Tack för hela dagen! PUSS
- - - - -


Vi har hittat bord och stolar vi kanske ska köpa också, Ska åka och kolla på dem imorgon =)

Träffade moster Anita idag, hon hade stickat en kofta och små sockar till bäbis :D
Vi fick också två dukar.. jätte fina! Tack!!! Älskar dig moster!!!!!


Pether.. Jag älskar dig!! Massa kärlek.


//Kikko

Kicki.. Jag älskar dig också, Så här 8====== ®¿® ======8 mycket!!

/Peppo

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är du som ska ha tack gumman! Var så himla mysigt att få umgås med dig :). Och du, jag funderar faktiskt på om jag ska åka in nån dag och köpa den där röda på indiska. För nu när jag tänker efter så tyckte jag mycket om den också :). Pussåkram!!

2008-03-03 @ 22:24:42
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback