Internet!

Nu har vi fått internet igen! yeeey.
Dock ingen bebis! =(
Om någon timme får vi strycka första gissningen.. Therese hade gissat 20/3.
Det är fler (än Annie o Lena) som gissat på 21/3, då det är fullmåne, men jag minns inte vilka =/ Sorry.

Jag har träffat henne :D
Annie fick väl spunk på att jag inte kunde låta bli att sms:a, och lät mig komma och hälsa på en sväng idag, UNDERBART. Vilken ängel :D *Kärlek*
Det kom nån liten tår när jag höll Evangeline, så mycket känslor som for genom kroppen.


Besökte BM idag, inte hon vi brukar ha, utan en tjej från förlossningen, jätte trevlig och bra!
Jag har inte gått upp någe mer i vikt :D det känns bra.
Idag var hjärtljuden 130/140, vilket var helt normalt.
Kurvan gick jämnt och allt såg bra ut.
Bäbis är fixerad och ligger med ryggen på höger sida och fötterna på vänster.
Vad mer? inget? kanske inte.


Vi har också varit på barnenshus en snabbsväng.
Pethers underbara mamma skjutsade oss överallt! lugnvik, willys, barnenshus, stan, hem...
Och av Pethers pappa fick vi en.. hmm.. helt sjukt fantastisk present igår! Den behövdes =)
Vi fick "lite" pengar att handla barngrejjer för, han tänkte köpa barnvagn till oss, men det hade vi juh redan gjort.
Vi köpte sängkläder, bröstpump och tillbehör till bröstpump.
Nu ska vi försöka spara de mesta pengarna så gott som det går till blöjor och sånt, men det lutar lite mot att vi köper en frys kanske??? Vi behöver verkligen det!!!
TUSEN TACK GÖRAN.

Imorgon är Pether ledig. Men åker till Fåker för att bygga en skötbänk.
Jag blir själv då också =(
Men Jonte kommer nog och hjälper mig tvätta om inte Pether hunnit hem.. det känns bra.

På Lördag träffas vi med en massa nära och kära.. en del har bjudit in sig själv ;P


Tror jag övertalat alla om att INTE ha med sig present?? Ni som tar med present ändå är taskiga mot de som inte har med ;)

Min älskade Disney har flyttat, nu är det bara Fisen som söker nytt hem, iaf vill han åka på semester!!! HELST ute på landet. Han vill ut!!
Alla kattvänner som bor på landet, fundera på det! Han mår inte bra här, han går och skriker och klöser och vill UT.
"Snälla låt mig få komma ut på landet och jaga fåglar och råttor!! Jag orkar inte vara instängd här längre!" /Fisen.


Ha det bra, y´all. //Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var bara roligt att ha dig här gumman! =) Puss!

2008-03-22 @ 11:42:12
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback