GISSA!

Här kommer alla gamla gissningar igen.

Mars
20 Faster Therese
21
Annie, Lena
27 Angelica
28 Björn
29 Farbröderna Thorbjörn & Micke

April
1 Granna
4 BF.
5 Pernilla o Robert, Tinja
6 Sarah B
7 Ida
8 Faster Johanna, Ema
9 Jonte, Ylva
10 Pappi Pether, Farmor Maire
11 Patte
13 Moa
17 Drul

Kicki gissar på nåt med 9.. 9 dagar innan, 9 dagar efter, eller den 9/4. Något med 9. =)


Flicka
Påsen
Nico
Robert
Pernilla
Farbror Thorbjörn
Ida
Sara H
Ylva
Granna
Maria K
Tinja
Moa
Thomas (Negern)
Pryts
Jandara
Tommy
Emelie(Okänd)
Lena
Mormor Elisabeth
Farmor Maire
Faster Johanna
Farbror Micke
Sara Hs mamma=)
Pether
Kicki Om man MÅSTE gissa ;P
25st.

Pojke
Malin
Björn
Ema
Patte
Annie
Sarah B
Åsa L
Vanessa
Angelica
Zanna
Drul
Elin
Faster Therese
Farfar Göran (En Olle!)
Chatrin
15st.

Gissa nu!!! :D



/Pippi

Och grattis Thorbjörn på födelsedagen! =)

Kommentarer
Postat av: Peppo

Tänker på dig, Kärlek till dig!! Pussar /Peppo

2008-03-12 @ 20:39:55
URL: http://allahososs.blogg.se
Postat av: Åsa

Gud vad fort det har gått! nu är det nära.. =) Lycka till med allt

2008-03-13 @ 19:37:00
URL: http://malvamamms.blogg.se
Postat av: Sara

*asgarvar* Jag trodde att det under "flicka" var namnförslag först .. Fiiiina namn, tänkte jag .. not. ;)

2008-03-16 @ 09:23:42
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Camilla F

Jag tror en pojke ;) Och den 7:e April som sakt ;P Och jag har alltid rätt .. mohahaha..

2008-03-28 @ 01:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback