byllaStore

Dollarstore suger juh! Herregud vad folk överdriver.
Vi handlade för 400:- och kom inte ut med så mycket grejjer alls.
Det vi köpte var disktrasor, gardiner, krukor, tvålkopp, reflexer och en nykelring-grejj till barnvagnen, gummisnoddar... ja.. det var väl det? en massa småjoks helt enkelt. gardinerna var inte ens till oss..
Krukorna var perfekta däremot, upptäckte att det inte fanns nå lådor i lägenheten, så vart ska man he alla slevar och grejjer?? Ja, då köper vi krukor till det =)


Åt lunch på den där sibylla där också, gör jag ALDRIG om! Fyy vad illa!
Dom har tydligen bytt ägare där sen sist vi var där. (inte konstigt eftersom det säkert var ett gäng år sen)
De enda kunderna dom hade var oss, ändå var det säkert över 10 andra där.. dom sprang in och ut bakanför disken och i köket..
Vet inte hur många som höll på med min mat.
När Pether fick sin mat såg jag att det var krydda på stripsen (vilket jag hatar) Så jag sprang dit och sa: Ingen krydda på våran strips tack!
"Ahaa" svarade dom...
..och kom till bordet med stripskrydda. Em.. Nej, INGEN krydda tack.
"Ah... INGEN PÅ STRIPS!" skrek han till de andra i köket.
mamma började skratta.
När dom kommer med våra menyer så kommer dom även med stripskrydda. Tack.
Stripsen var jätte sega och jätte äckliga. Hamburgaren var dränkt i ketschup och senap och allt var det var på.

Måste dock säga att jag tycker att det är kanon att det finns minimeal, där burgarna bara är 45g.



Inget BM-besök idag!! =( hon är sjuk. SUCK.
Nej nu måste jag fortsätta hålla på här i lägenheten.


Mår för övrigt inte helt okej. Men det blir väl bättre.



//K

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 10:32:58
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback