blabla..

Vi ska åka till dollarstore med mamma nästa vecka :D Jag har aldrig varit där, det ska bli jätte kul =)
Mamma köpte förresten jätte fina handdukar till oss igår också! :D Tack å tack!

Det blir inflyttnings-babyshower-fest-mys-nånting snart! Jag hoppas att vi inte kommer glömma att bjuda nån.. om vi skulle göra det, så får ni säga till! Innan alltså :P hur ni nu ska veta när det är. Hmm. Jaja, det löser sig =)
Det blir nog iaf 21/3 eller 22/3 (Om det blir)

akellius ringde också.. dom undrade om vi skulle ha lägenheten eller inte..............
GISSA!!? Har vi sagt upp den så vill vi väl ANTAGLIGEN INTE ha den!?
Gisses... dom har juh inte letat ett skit efter nån!!! Dom skulle ha nån till April sa dom för några veckor sen. Får väl se hur det blir med det då. SUCK.
Vi som är så fattiga som vi är..

Vi har fotat nu, så det kommer snart nån bild =)


Hojj..

Kommentarer
Postat av: Annie

Nu har jag uppdaterat! =) Jag vill också åka på Dollarstore! Fusk! ;P Puss!

2008-03-04 @ 19:21:00
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Tack för det fina inbjudningskortet! =) Vi kommer såklart! (Bara det inte är någon bäbis som vill ut då!) Puss!

2008-03-10 @ 12:08:45
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback