"Synd-fri"

1/6
På helgen är man fri att synda? :D
Jag har varit ganska duktig tycker jag, trots att jag smakade tre marabou bitar igår och lite frosting som hamnade på fingrarna när jag bakde mina cupcakes (Skillnaden mellan muffins och cupcakes är tydligen några ingridienser)
Bjöd mina kära vänner Sara H, Sarah B och Annie på dom, men har faktiskt inte smakat själv än!
Ska däremot smaka imorrn faktiskt.. imorgon måste jag väl ändå få synda bäst jag vill.. det är juh min dag =)

Så fort Pether fixat present-bilderna ska jag lägga upp på dom bloggen. Har inte fotat precis alla än men nästan iaf =)

Agnes sov 8,5 timmar själv inatt!!
Länge, och då själv dessutom!!


2/6
Idag har jag smakar cupcakesen, hur kunde ni säga att dom var goda??? Smakade som en sockerbomb med citron eller nåt. Helt fel frosting på tycker jag!
Fick frukost på säng, glass med chokladsås och kex och cupcake.
Fick också kärlekskuponger: Middag för två. Ryggmassage, Helkroppsmassage, Fotmassage, Mysig hemma kväll, Bestämma allt för en dag.
Inte dåligt!!! :D

Det var ifrån Agnes, Rasta och Pether =)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis kicki!!
ha en riktigt bra dag!

2008-06-02 @ 12:34:41
Postat av: Kicki eller Pether

Tack, men det vore kul om man fick veta vem som grattar?

2008-06-02 @ 16:31:59
URL: http://allahososs.blogg.se
Postat av: Annie

Grattis gumman! Stora tjejen nu då ;P Hade så roligt idag! Måste ses snart! Puss!

2008-06-02 @ 19:46:29
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Veronica

Grattis!
Vilka härliga kärlekskuponger du fick! :D
Ha en fortsatt bra dag! :D

2008-06-02 @ 19:56:26
Postat av: Sarah

Tack så mycket för gårdagen gumman! Och grattis ännu en gång. Vi måste ses snart igen. Pussåkramåkärlek!

2008-06-03 @ 00:36:52
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback