Min diet.

Ungefär 6 timmars sömn inatt.. vi hade folk här igårkväll och Pether vägrade lyssna när jag sa att det var dax för dem att gå hem. (Vi har ingen dörr till sovrummet så jag kan inte gå och lägga mig när det är folk här!)
Klockan var väl vid 1 när jag somnade... puh.

Igår var vi på asia wok med Thorbjörn och Camilla, det var jätte trevligt, och som vanligt sååå jävla gott.
Jag tycker att även om man har det dåligt med pengar så ska man ta sig råd att göra saker. =)


Agnes har idag badat i handfatet, utan problem =)
Fast hon är lite stor, men jag måste juh göra det som funkar.
Jag vet inte om jag skrivit det att hon vägrat bada ett tag nu?? jaja. så är det iaf.


Jag hade aldrig kunnat ana att det är så här jobbigt, men SÅHÄR Underbart att ha barn!!! WOW. I LOVE IT.
Älskar alla små framsteg (som är enorma för mig) och att se min underbara Agnes skratta och busa och le och må gott.

----------------------------------------------------------


Imorgon börjar min diet.

Jag har inte skrivit av exakt vad som står på pappren, men nästan. =)

Bantningskuren varar bara i 13 dagar och är därför hård, men effektiv.
Dieten går ut på att ändra ämnesomsättningen, något som innebär att man efter den 13 dagen kan äta normalt utan att lägga på sig något under de kommande två åren.
(Man ska inte därför svulla i sig kilo med godis och onyttigt skit)

Detta är ingen traditionell bantningkur, men en kur som ökar kroppens förbränning.
Den verkar därför även efter att kuren är avslutad.

Om denna kur följs SLAVISKT kommer du tappa allt överflödigt kroppsfett (7-20kg)
Som jag skrev i tidigare inlägg =)

Om man ens tar ett litet tuggummi eller smaksätter vattnet med citrorn så är kuren förstörd och måste avbrytas omedelbart.
Kuren får inte påbörjas igen förrens efter ett halvår. osv.
Har man fullföljt kuren så får man inte göra den på två år igen.

Blir du hungrig- drick vatten (minst 2 liter om dagen)
Kaffet kan alltså INTE bytas mot te.
Man MÅSTE äta sockerbiten.


SÖNDAG
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit.
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat.
Middag: 1 Biff(250g) råkostsallad


---

Just det, jag har förresten redan gått ner 2kg på drygt en vecka... utan denna diet =)



Ciao...//K

Kommentarer
Postat av: Annie

2 kg är ju skitbra! Längtar tills på tisdag då vi ska träffas! (som jag just bestämde ;) Alltid lika roligt att prata med dig i telefonen, att vi är så lika! Puss!

2008-06-28 @ 22:09:46
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback