Jordgubbar

Så fort man skriver om hur bra Agnes sover och att hon nästan aldrig är ledsen numera osv, ja då ändras det. Förståss.
Inatt vart det inte mycket sömn inte.. inte för att hon grinade eller så, för det gjorde hon inte. Hon ville bara inte sova. =)


Hmm.. det där var för nån dag sen jag skrev det. Natten som var så sov hon till 7 imorse faktiskt =)
Ikväll verkar hon inte vilja sova alls. Kanske lite ont i magen, äter inte som hon brukar heller.

Vad har hänt då? Inte mycket tror jag..
Jag och Pether gick till torvalla igår. Ringde Sara för att höra om hon ville gå en sväng med oss, men då var hon inte hemma förståss.

Jag har bjudit Pether på en mysig kväll för bara oss. Kan säga såhär.. choklad doppade jordgubbar MMMmMMMMm!!! ;)

Imorrn ska vi till gammel mormor (Pethers mormor) ska bli trevligt, hon är så mysig =)


Jag tar gärna emot recept om det är någon som vill bjuda på ett.. ska göra en receptbok med endast sånt jag testat.
Det får gärna vara lättlagat! Inte ogärna nyttigt och billigt heller. =)
Jag ränkar med några recept iaf! Om inte här så på familjeliv eller på min mail.
[email protected]


Nu måste jag nog ta hand om mitt troll tror jag.


//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback