Framsteg =)

Igår gjorde min älskade Agnes fina framsteg, hon sträckte upp handen och grep tag i nappflaskan, sen igen..och igen :D
När jag senare på dagen streckte fram ett finger lyfte hon armen (skakigt) och tog tag i mitt finger. På kvällen grep hon tag i pappas (Pethers) fingrar med. :D
Såååå härligt!


Dag 1 med diet.
VIIIIDRIGT!!!!! Bara för att jag påbörjat detta så måste jag avsluta, men hade jag vetat att det skulle vara såhär illa så hade jag aldrig börjat. Äggen var det absolut värsta jag varit med om! Tog en timme att få ner dem. Sköljde med vatten.
Var såå nära hela tiden att sluta, men Pether var med och peppade. Till och med SISTA tuggan tänkte jag skippa! SÅ illa är det för mig.
Resten har gått bra. Förutom att köttet var jäääätte segt och okryddat. =/ (Man får inte krydda)

Imorgon slipper jag äggen, en av de få dagarna det inte är ägg. Har inte listat ut hur jag ska göra med äggen än, men jag hoppas att jag kommer på något. Antagligen mosar jag dem och sköljer ner dem med vatten igen.
Om ingen har nån bättre idé?
Nån sa nåt bra tips idag, men jag minns inte vad. Typiskt.

Vi var på expon idag också! Jätte kul, men jag tror inte vi såg allt, även fast Pether påstår det ;P
Köpte ett armband till mig själv och Pether köpte kålbulle.
Det vägde upp tycker jag, eftersom jag inte FÅR äta nånting sånt :P hehe.
Pether hittade ingenting till sig själv.


Imorrn ska jag på stan, vi MÅSTE ha nya sängkläder, jag Spyr på de vi har nu!!!! Suck.. det är så dyrt.

Jag träffas gärna med nån på fredag om det är nån som har tid och lust??? =)

///Kikkoo

Kommentarer
Postat av: Sara

50% på Hemtex! :)

2008-06-30 @ 11:40:44
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Annie

Ägg som är så gott! =) Puss!

2008-06-30 @ 14:59:34
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Jag tycker du är duktig som ens försöker! DUKTIG DUKTIG! Jag blir lite lätt sugen på att försöka jag med.. Shit om jag skulle gå ner mycket. Då blir det ju lättare efteråt när man ser att det Faktiskt funkar! Än en gång, du är duktig!!!!!

2008-06-30 @ 16:37:05
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback