2/6

Vilken härlig dag!!!
Folk hela långa dagen, ända fram till 23 ungefär =)
Så kul att träffas med Sarah, Sara och Annie+familj.

-Fick presentkort av både Annie och Sarah B, på Syssla (Perfekt till mig!!) och H&M (vilket Aldrig kan vara fel!! Lite föör hög summa bara!!)
-Av Sara H fick jag också braiga grejjer, nessesär, ögonskugga och kroppsgrejjer (bodybutter m.m.)
-Moa kom också förståss, fick ett underbart armband av henne..hom bar omkring på Agnes i flera timmar, hehe :D
-Anna kom också! Vin fick jag av henne.. jag vet att jag druckit det vinet förut, men minns inte hur det var.. men jag måste juh ha köpt det eftersom jag åtminstånde trodde det var bra, så det är iaf ett vinjag själv skulle köpa. Kanon=)
-Av Jonte och Björn fick jag biocheckar, två på 90:- Väldi bra då det nog är nåt man sällan unnar sig sen man fått barn.
-Johan kom på slutet av kvällen, av honom fick jag sand från egypten från pyramiderna, jätte häftigt tycker jag!! Synd bara att det inte kommer finnas några pyramider kvar tillslut och folk ska få gå och ta där.
-Angelica kom sist med hennes Ecke, av henne fick jag en olja som ska dra ihop magen och dessutom fick jag en ansiktsbehandling, helt sjukt..
-Pethers systrar Therese o Johanna (+kompis) och mor Maire var hit på snabbvisit, dom hade med sig en JÄTTE häftig blomma, som jag ska lägga upp bild på sen. Och två älvor, då eftersom jag samlar på ävlor lite smått =)
-Mammas kille Sven  (Moffa=)) gav mig 500:- !! Galet.. jag som bara fyller 22!?
- Av mamma fick jag skor, som också ska upp på bloggen!
-Tinja o Rosalinn var hit, jag fick Nivea my silhouette (en kräm som också ska dra ihop magen.) och blommor.
Helena var hit också en sväng, hade inte gjort nåt om hon ville stanna en längre sväng.
Thorbjörn var hit också! Höll jag på att glömma ;P


Jätte förlåt om jag glömt nån!?



//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Puss på dig min älskade vän! Bra att du hade härlig dag :)

2008-06-03 @ 18:16:50
URL: http://sarahburstroms.blogg.se
Postat av: Anonym

vad roligt du verkar ha haft =)
synd att jag inte kunde komma..

2008-06-04 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback