Mina tankar..

Två vänliga själar har talat om för mig att jag faktiskt var ganska stor redan innan graviditeten..
 (Jag vet att det kan vara jobbigt att höra, mina tankar liksom bara slinker ut då jag går förbi spegeln eller provar linnet..)
iaf så måste jag ha varit blind då! Tur att man vaknat upp.

Jag är bara tacksam över att få höra som det är.. är faktiskt otroligt less på å höra folk säga att jag inte är så stor..
... jag är för stor för att må bra, å så är sanningen!

Jag och älskling har sågott som slutat med allt vad E-ämnen heter och försöker äta så nyttigt som möjligt, händer givetvis att vi syndar, men det tycker jag inte att det är något fel med. Man måste juh leva också!!! =)
------------------

Vet inte om jag vågar skriva detta, men.... Agnes har haft tre sovdagar nu! Eller var det här den fjärde..? Gör knappt något annat än att äta och sova.. Oj vad mycket man hinner!! Har Städat massor, så skönt!!!
Städat och bakat och pysslat och fixat.. och tagit hand om älskade underbara Agnes. <3
-----------------


Kan också meddela att vi vet vem som skrev det där om att Pether var bra på att kyssas..
Hoppas du och vovven din mår bra. Tycker inge illa om dig, förstår bara inte varför??


//Pippi

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du vad? Jag tror BENHÅRT att alla Eämnen är from hell.. Vissa är ju svåra att undvika, då ska man nästan leva stenålders.. men i sötsaker! Min teori är denna, (och jag har ändå gått ner 20 kg sen i januari! och ändå ätit sötsaker flera gånger i veckan!) jo, min teori.. man kan äta sånt - bara man bakar det själv. Få ingredienser, riktiga råvaror o inga tillsatser som får kroppen ur balans. Blir SJUKT MYCKET nyttigare med en hemgjord kladdkaka än en köpt. Sen ska man ju inte äta det morgon/middag/kväll, men det säger ju sig självt. Och känner man att det blir för mycket, ha inte ångest över det, utan ta en promenad dagen efter för att få igång förbränningen bara! :) Tycker att du är duktig som kämpar på! Ang. imorgon.. vet inte vart ni bor! ;)

2008-07-16 @ 07:22:04
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack. förlåt för det jag skrev.

2008-07-16 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback