Utkast: Idag har ...

Hittade detta som utkast! Men det var då ett tag sen jag skrev för det var ett tag sen Agnes grep tag.


Idag har Agnes för första gången gripit tag!!! Hon tog nappen till nappflaskan tre gånger, och sen iikväll har hon tagit tag i både mina fingrar och i Pethers.. alltså streckts sig efter dem och tagit tag :D


En naken halvsanning. En halvnaken sanning.
Något jag är lite brydd över... jag förstår inte de där med att lägga ut bilder på sig själv naken eller halvnaken.. why??
Min kropp är något jag endast vill dela med min partner, och jag kan inte förstå varför man väljer att blotta sig på internet, med kassa foton man tagit på sig själv, som antagligen bara visar en halvsanning.
Att dela med sig av något vackert, med sin kropp som konst, ja, det kan vara en annan sak. Foton tagna av en äkta fotograf, en som hade en tanke när han/hon fotade, inte bara en bild.
Det är lättare att förstå.. jag skulle kanske tillomed kunna ställa upp på det själv.
Om jag visste att det vart konst, inte helnaket, då är det bara naket.. För mig alltså.
Hur kan man blotta allt, och behålla någon mystik? Nej det förstår jag inte.

Idag har jag sett en..hmm.. bekant..(om ens, kanske hellre "en jag vet vem det är"?) jaja, vi säger en bekant, som visar upp sig själv i bara trosor, och genomskinliga dessutom.
Har också sett en gammal kompis nu som bara döljer vårtorna med sitt hår.. också lite väl, eller?
En annan F.D kompis har lagt ut bilder på sig själv i bara trosor, en del tagna med sin webcam, ser måttligt proffisionella ut.
Man ligger endera på en bil, på en strand eller på sitt golv med en ful trasmatta som gamla farmor gjort.
Helfint.
Så vad vill man med detta??


//Kicki

Ps. Sexig kan man vara påklädd också.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag håller med dig till punkt och pricka. Puss!

2008-07-12 @ 21:36:18
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback