Drömmar....

Det var inte Pether jag var irriterad på i förra inlägget!.. så ni vet =)


Vilken mardröm jag hade inatt!!! Vaknade och kunde knappt somna om.
Jag missade Annies bröllop.
Jag var och hälsade på min lillasyster (Som jag på riktigt fått, hon kom nu 30/6)
Min mamma kom och hämtade mig och sa att hon skulle åka på några affärer, så jag hoppade in i bilen och åkte med, halvsov medans hon sprang in i de olika affärerna hon skulle på.
Efter ett tag märkte jag att vi inte var i stan längre, vi var påväg nånstans.. nånstans som liknade vägen från stan till krokom, fast lite mer skog.
Själv trodde jag klockan var vid lunch nångång, Annies bröllop är 15.00-ish.. Jag hajjar till och upptäcker att vi förmodligen är påväg dit.. men jag har juh inte rätt kläder på mig!? Jag har juh inte ens sminkat mig!? Och Annies hår som jag ska göra???
Herregud, jag är juh tärna..
"Vänd mamma!!!!"
"Nej det är försent, bröllopet börjar om sisådär 5 minuter."
"Men jag måste ha de andra kläderna!!"

Hon vände INTE. Och vi var framme exakt i tid. Men jag VÄGRDE gå in, jag skulle ha min klänning, annars kanske Annie skulle hata mig.
Jag skriker till Annies pappa att han ska uppehålla bröllopet ett tag.... jag fick 5 minuter.
Efter lite tjat och övertalning så skulle han göra vad han kunde bara jag stack nångång.

Jag sa åt mamma att hon inte hade något val, hon måste köra mig tillbaka till stan (bröllopet hålls i skogen nånstans, ungefär en halvtimme ifrån stan, dock inte lit.)

Mamma skrattar och håller upp ett glas,
 "Nennemen! Jag dricker! Jag kan inte köra inte! hahaha."

Hon kastar åt mig nycklarna och jag bränner iväg så fort jag bara kan.
Tur också att jag har med mig min longboard...(har aldrig i verkligheten ens stått på en)

Jag parkerar bilen efter vägen och tar longboarden istället.. efter en bra bit upptäcker jag att jag inte kan med den och lämnar den i diket och springer istället... efter en bra bit till kommer jag på att det nog går fortare med longboarden iaf, så jag springer tillbaka och hämtar den.. då ringer telefonen...
"Nu är det försent"
Jag beger mig tillbaka dit med bilen. Annie hatar mig.
Jag föklarar situationen och gråter som aldrig förr. Hon hatar mig. Men vill att jag stannar. Jag kan inte! Jag måste ta livet av mig, jag måste. Det här är det värsta jag gjort!!
Efterfesten är i en liiiten lägethet proppad med folk som hänger på varandra i en sliter gammal soffa. Jag vill dit, men vågar inte. Annie vill ha dit mig, men hon Hatar mig. Hon Avskyr mig.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



Jag har också en riktig dröm.
Jag vet vad jag vill göra!
Nu ska jag skriva ner alla tankar och ideér och sedan kontakta polisen och kolla om tillstånd och allt sånt där.
Jag ska också kolla med arbetsförmedligen om man kan få något bidrag överhuvudtaget.
Jag kanske kommer behöva nån personal också.. men då går de på ett bidrag man får av ams, som alla nyöppnade företagre ska ha rätt till.. alltså inte nån jätte hög lön.
Åh vad vimsig jag känner mig.. vet inte om nån kommer förstå nånting av de jag just skrev.


Nu låter min Agnes.

/Kicki


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha vilken mardröm! ;P Men du vet att jag aldrig skulle kunna hata dig! Jag är en bra personal! =) Pussa Agnes från mig! Pusspuss!

2008-07-02 @ 12:58:02
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback