Tveksamt..

Jag vet inte om jag klarar det här längre.. nu har jag provat allt, jag får knappt ner äggen! Jag vet inte hur jag ska göra!?
Jag grinar och kväljs (kan inte stava det jag brukar säga; schöjs..?..)
Det är det absolut VIDRIGASTE jag vet. Äter hellre bruna bönor, maskar, sniglar, blodpalt, VAD SOM HELST, men inte ägg!!!!!!!!!!!!!
Ingen kan nog ens ana.

Ta det värsta ni vet..och gångra med tio, så kanske... KANSKE ni förstår.

Idag mixade jag dom och blandade ner i vatten så jag höll för näsan och sköljde ner dem, men det går iaf inte!
VAD GÖRA!?!?
Jag vill inte avsluta dieten bara för det här! Och nu när jag kommit så långt, och dessutom ser sånt resultat.
Om jag fortsätter såhär så har jag juh gått ner 13kilo när det är klart.. vilket är om bara en dryga vecka juh!

Snälla!!!!! HJÄLP MIG! VAD GÖRA??!?!?

//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Vet inte vad du ska göra men du kommer fixa det! Tänk på resultatet! Du är så jäkla duktig! Pussar!

2008-07-02 @ 23:22:25
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: macknow

Kan du inte ta en tugga av ägget och svälja den med vatten kanske..Som man gör med Alvedon och sånt? Hoppas du klarar det!



P.s vill du skicka "receptet" så vore jag jäääätte tacksam!



Lycka till!

2008-07-02 @ 23:36:53
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback