Syndar..IGEN..

Jag tror jag vet anledningen till illamåendet igår.. jag syndade =(
Jag var så sjukt hungrig och när jag fråga Pether om vi inte skulle dela på en kebab på vägen hem var han inte sen att tacka ja.
SUCK.
Skämmes....

Förbud nummer ett: INGE MER DRICKA. (fast det har jag knappt druckit iaf)
Förbud nummer två: INGE MER FRITERAT (har knappt syndat i detta heller, men älskar de förbannade stripsen)

Vad är det mer som är allra värst?
Sen håller jag mig undan så mycket dåligt jag bara kan.. men jag tror jag måste helt förbjuda några grejjer.


Ska försöka lägga upp en bild varje dag =)

Världens sötaste lilla dam..

agness

Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Ja det var verkligen en fin bild :) Jag tycker du är stark och duktig som faktiskt försöker å försöker! Men du måste sluta vara så hård mot dig själv, ibland måste man få synda lite ;)

2008-07-19 @ 12:02:18
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: sara

Man tackar :) Vad stor Agnes har blivit :) Sötnosen :)

2008-07-19 @ 12:08:52
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja så kan det gå, ni kanske skulle ha stannat och ätit hos mig trots allt =) Denna månad är det precis ETT ÅR sen jag åt friterat, tänker på dom där stripsen jämt men jag har skött mig. Ett tips är att ta allt i små steg annars är det lätt att du lessnar och ger upp för gör du som mig och tar bort alla transfetter, konserverings- emulgeringsmedel, färgämnen, smakförstärkare, E-nummer osv finns det plötsligt inte så mycket kvar! Ett annat tips: istället för att förbjuda en massa saker kan du bestämma dig för att varje dag lägga till en bra vana, tex äta en grönsak/frukt, gå en promenad osv. Men nu ska jag lämna plats för andra att kommentera :) Kram

2008-07-19 @ 18:15:15
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback