spyyyovitch....

Har inte fört över bilderna från igår än, men det kommer =)
Tack alla som kom, det var mysigt!
Skönt faktiskt att det inte blev fler som kom, det hade nog blivit för mycket.
Angelica kom igårkväll också.. som vanligt har hon massa intressant att berätta, jag hoppas att hon skriver i sin blogg om det jag bad henne om, så jag får dela med mig av hennes vishet till er =)


Ikväll mår jag fruktansvärt dåligt.. vet inte varför.
Känner mig jätte trött och mår såå illa.. kan spy närsom helst. Har haft lite frossa, men det har gått över.
Är lite orolig för att ta hand om Agnes själv ikväll/natt. (Pether ska jobba)
Men förhoppnigsvis somnar hon tidigt och sover sen.

papagnes Mina älsklingar <3

/K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var jättetrevligt att träffas igår! Vi disskuterade så många olika saker vilket är det du tänker på? Vad blev det för något att äta idag förresten?:) Kram

2008-07-18 @ 19:01:34
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback