Raring!!

Förlåt älskade Pether för att jag lämnar ut dig på det här viset nu, men jag vill visa världen vilken absolut bästa karl jag har ibland =)
Har fått sånna underbara sms ikväll =)

"Vet du? Ni gör mig lycklig :D älskar er, med hela mitt hjärta. Puss" (och med gubbar som man inte kan göra här.)

"Det är sant:) Jag vet att jag är dålig på att visa det, men jag försöker verkligen. Det känns iaf som att jag blivit lite bättre. Jag får ju ibland nått infall och sitta vid datorn och ibland vet jag inte varför jag sitter där, jag bara dras dit. Jag tycker det är bra att du skället på mig ibland. Du är världens bästa mamma! Love you, Kyss"


KÄRLEK.

(Jag kan ju förklara liiite och säga varför jag skäller på gubben min, det är inte så enkelt att han sitter vid datorn ibland, han sitter där ofta, och jag tycker att han borde vara mer med Agnes. Men som sagt.. nu försöker han faktiskt. Trots återfall, som idag då han satt där utan Agnes,men sen medans han hade Agnes också. Men en klar förbättring! Duktiga pojken min =))



Agnes Love.
Vägde 5195g och var 60cm lång =)


//En glad mamma Kicki



Ps. Hade en jätte trevlig dag idag, som jag inte tänker berätta om. Inte än iaf =)

Kommentarer
Postat av: Annie

=) Söt familj ni är! Jag vill höra om den jättetrevliga dagen!! =) Saknar min Kickifamilj! Puss!

2008-07-06 @ 11:03:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Jag vill också höra om super dagen :) Vill hälsa på er snart igen.. Jag har ju bara träffat Agnes 1 gång :(

2008-07-07 @ 11:36:17
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback