Konstigt inlägg..

..om lite av varje.



Min älskling jobbar ikväll/natt...tråkigt.. SAKNAR DIG! *Kärlek*



Jag är i behov av att snacka lite skit känner jag.
Jag är bara så irriterad på på dig!



Vi ska iaf ha dop, och har kommit överens om att bara bjuda de närmaste släckt och vänner.. men på nåt vänster så ska vi bjuda några som jag inte alls vet om jag vill bjuda.. eller.. jag vet nog att jag inte vill bjuda dem.
Men om man bjuder den så måste man bjuda den och då måste man juh bjuda dom... Ni vet hur det är.


Camilla har slutat dieten, men jag ger inte upp! Inte Maire heller, inte än iaf =)
Idag bjöds det på selleri och en tomat och en frukt till middag.. ingen höjdare, men inte såå illa heller.

Imorrn blir det en liter jos till lunch, haha..



Nej nu ska jag sova.

//Pippi

Kommentarer
Postat av: Annica

va du är duktig kicklund!! kan du skicka den där superdieten till muig månne?! go girl! kraam

2008-07-02 @ 11:12:24
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Anonym

jag vill komma på dopet.

2008-07-03 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback