Inge mer diet!

I början hörde man bara posetiva grejjer, det funka så bra och allt går som det ska.
Men jag måste nog ringa och prata med dom som sagt det.. jag tror nämligen att dom just slutat med den.
Nu har jag hört nog.
Har fått höra att kroppen inte funkar på det där sättet, visst kan man lura magen ett tag, men sen efter detta, då magen är inställd på svält, då samlar kroppen på sig så mycket som möjligt så den ska kunna klara sig igenom krig eller what ever..

Nu förklarar juh jag som en kråka, inte alls lika bra som de som förklarade för mig, men men..
Iaf så kan man tillomed råka öka till det dubbla emot vad man gick ner! Alltså om man går ner 5 så går man upp 10.

Den här dieten har skickats runt i över 50år, dock med olika namn, och då man ringer till danska rikshospitalet så har dom ingenting med denna att göra.

Om jag skulle fortsätta TROTS denna fakta så frågade jag om äggen, som INTE går att byta mot någonting, finns inget som är motsvarande.. man kunde dricka proteindrinkar med det var iaf absolut inte samma sak.

Glad att jag påväg hem valde att avsluta denna diet, kikade in hos Angelica och köpte 2 kulor glass.. fast till Pether, men jag smakade. =)
Fira lite.
Ska INTE börja äta sånt nu bara för det heller, jag har juh gått ner så mycket.
På en vecka och fyra dagar har jag gått ner 5kg. :D

Jätte glad är jag över mitt beslut, men åt ändå ungefär samma mat som det stog på schemat..(kanske inte så bra att börja äta vanlig mat direkt..)
Av total utmattning däckade jag och Agnes strax efter 18 tror jag?? Pether får rätta om det var okorrekt.
Vad skulle hända om jag skulle fortsätta med det här??.. för ikväll om jag hade varit själv...ja, jag hade inte klarat att ta hand om Agnes =(
Men nu är det klart, och nu ska jag må bättre! Äta sunt och gå ner i vikt =)
4kg kvar att gå ner, vill hinna till bröllopet!



Hojj//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Wow, 5 kilo är jättebra! Vad duktig du har varit! Jag har gått ner 5 kilo på snart 3 veckor. Det syns inte på mig, men det märks faktiskt. Du.. när ska jag komma på lördag? Puss puss!

2008-07-04 @ 01:26:30
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sunt beslut, att banta och äta saker man inte tycker om låter ju inte sån nått vinnande koncept precis! Kul att se er idag hoppas det finns tid att träffas något i helgen. Sköt om er! Kram



Ps. och bara för din skull Kicki så uppdaterade jag min blogg alldeless nyss, hoppas det stillar ditt läsbehov för stunden.

2008-07-04 @ 01:38:25
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Påsen

Var ju lite det här jag försökte få fram när jag sa att jag inte trodde på dieten.. Jag tror att du kan gå ner genom att bara försöka äta nyttigt och röra på dig mycket... på så vis kan du även må bra, inte bara gå ner i vikt ;)

Tycker väldigt mycket om er!!

2008-07-08 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback