Hej!

Hej! Jag heter Agnes. Jag är 3 månader och är sötast i hela världen.
Jag äter var 3dje timme och ikväll åt jag strax innan 19 tror jag. Jag somnade inte förren 20.45 kanske, och då var jag riktigt trött!(Har knappt sovit alls idag) Eftersom jag inte brukar klara natten på ett mål så tidigt så äter jag alltid vid 21-22, ikväll skulle det alltså ha varit vid 22. (för er som inte kan räkna)
Men det gjorde jag inte. Jag sov vidare. Det har hänt en gång förut.. då satt mamma uppe och väntade på mig..haha vilken idiot. Sen vaknade jag och gallskrek så mycket jag bara kunde, för jag höll nog nästan på att dö av hunger. Ikväll har mamma suttit uppe och väntat på mig igen!!! hahaha! Jag tänker INTE vakna förren hon somnat ! ! !
....
Fortsättning följer.




Man får gärna gissa hur det här slutar. Jag har mina aningar. //K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan inte gissa hur det kommer att sluta. Tänkte bara säga det att när inte tant Sarah jobbar så mycket så ska jag komma och skratta och sjunga med dig lilla tjej :). PUSS!

2008-07-07 @ 01:49:11
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas att hon sov ända till morgonen! Evangeline sov natten sov var mellan 19.30-06.30! Som en dröm! Men lika som Agnes så har hon knappt sovit på dagen nu, men hon vägrar somna! =( Puss!

2008-07-07 @ 21:06:06
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Skrev fel i förra såg jag nu, 07.30 vaknade hon =) Och nu sover hon ÄNTLIGEN!! =) Puss!

2008-07-07 @ 23:31:05
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback