Fikat =)

Mamma Saras son Billys storasyster Alicia.
Eller som man också säger.. Saras Alicia ;)
agnes o alicia Agnes och Alicia

Billy: Sitt stilla! Jag ska skydda dig!

billy  "Oh no! Get down, get down!!!"

Långt senare.. efter attacken.
Billy: Oh! Två brudar! Hur ska jag komma åt den andra då...?
Evangeline: Min mamma har sagt att jag inte får träffa pojkar än. Så GE FAN ;)

Du är min! I´m gonna eat you ;)


Tänk att Billy redan kan, ja, för det första svenska.. men DESSUTOM engelska?! Wow ;)




PoK /K



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahha.. Skrattar så att tårarna rinner!! KLOCKRENA kommentarer!! Synd att inte alla mina vänner kan läsa i din blogg också!! :D

2008-07-22 @ 07:11:21
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Annie

=) Så söta bilder!! Puss! (och jag tycker det är synd att jag inte kan läsa mammasaras blogg!)

2008-07-23 @ 07:49:40
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback