Fika..?

Fler anmälningar på fika tack!?
Än är vi 6, kanske 7 + barn =)
Och jag och Pether förståss.. så 8 eller 9 kanske då.
Om jag kan räkna rätt.

Fler får gärna komma.. det bjuds juh på tårta för sjutton!
Hoppas dock ingen är allergisk..?

-----------------------


Idag har vi bakat bröd (Mumsigt, och nyttigare än affärsbröd!) Och städat massor =)
Agnes har mest bara sovit.
Räknade hennes byxor idag (de hon kan ha+ större storlekar som hon ska växa i) hon hade närmare 20 par!!!! Galet..
Klänningar har hon över 10 stycken också... men bodys.. 5 kanske och det är INTE mycket.


Just det! Agnes äger inget täckte och bara en kudde (sån där platt) så det önskar hon i doppresent också.


Nu ska jag fortsätta städa medans Pether är hemma och kan ta Agnes.. =)


Agneslove   


//K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tårta jaha men då kommer jag :) nejdå ska se om jag har möjlighet att dyka upp, hör av mig under torsdagen! Kram

2008-07-15 @ 08:50:39
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback