En vecka ledigt :)

Nu äntligen har jag en hel veckas ledigt med mina älsklingar.
Har jobbat kväll den här veckan så man har inte kunnat hitta på något med någon.

Men nu ska det iaf bli härligt, börja veckan med ett besök på badet sen ska man nog avsluta veckan med en härlig utekväll med min älskling. Vet inte när senast vi var ut tillsammans, så det ska bli skoj med min kärlek, lite vänner och öl :)




Älskar er alla,
Speciellt Kicki Agnes & Rasta - Ni är underbara! Pussar!!

Resten då, vilka är alla?
Resten är förstås dom vänner som vet att dom uppskattas, ni är bra.






En bild på världens sötaste Agnes :)













Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Älskar dig med! Underbara människa :D

2008-07-21 @ 09:34:53
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback