Dop

Om tidiagre inlägg: Agnes sov till 5 den natten tror jag.. kul om jag suttit uppe å väntat ;P


Igår vart det dopbak.. jag..eller vi då.. (mest jag) håller på att uppfinna en helt egen tårta som ska serveras på dopet :D
Idag ska den smakas =)

På tal om dop så tror jag att Agnes viskade till mig att hon önskade sig en sån där liiiten fotölj eller vad det kan heta..
Hon lär väl inte kunna sitta i den på länge, men nån dag =)
Fast sånna kanske är för dyra att önska?
Kanske man inte önskar sånna saker alls?
Ingen aning.. jag menar.. det var juh inte jag som önskade den ;P


//Mamma K.


Just ja! Måste juh fråga! Är det nån som inte hört talas om ordet: skvittra...??? Eller låter det bekant för alla???
Svara gärna både om ni har hört och om ni inte har hört. Tack !

Kommentarer
Postat av: Annica

jag vet inte. vad betyder det?

2008-07-09 @ 14:35:02
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Jenny Olofsson

Har INTE hört talas om det! :o)

2008-07-09 @ 19:08:36
Postat av: Sara

Inte en aning här heller ..

Säg till om du kommer på vad de små önskar sig i doppresent, det står stilla i huvudet här med! Och Billy kan inte prata lika bra som Agnes! ;)

2008-07-09 @ 20:28:34
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: macknow

HAr ingen aning om vad det betyder!



Klart att man kan önska sej sånt. Det är bara bra att ni säger till folk vad ni vill ha, annars blir det ,mest smycken och tennsaker..UPPSJÖAR kan det bli.

2008-07-09 @ 21:10:27
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback