Bluff?

Har just fått veta att dieten är en bluff?!
 -Visst..man går ner en massa, men man går tydligen upp igen direkt efter man slutar med den.
-Samtidigt får jag höra från andra håll att den funkar hur bra som helst och att andra lyckats som man ska.

Hittade en sida på internet där inte en enda hade lyckats behålla sin vikt efter kuren.
-Men å andra sidan kanske dom tänkte att man kunde vräka i sig vad som helst när det var klart!
Vilket jag tror är viktigt att man INTE gör.
Man ska äta normalt står det, och då är det nog NORMALT dom menar.

Idag ska jag gå på nån hälsokostaffär och fråga vad man kan byta ut äggen mot, om dom nu vet.
Tänkte vad ägg är lika som.
Läste mig till att kesella var liknande, så då kanske jag kör på det istället?


Jag har testat att svälja som alvedon också, jag tror jag har testat allt. BLÄ!

Carro, vill du fortfarande ha kuren, även fast det kan vara bluff?
Annica, ska du göra kuren fast det kan vara bluff?

Var det någon fler som ville ha den?


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Annie och hennes mamma Karin och Evangeline var här igår =)
Karin håller på å sy en tärnklänning till mig, jag är SÅ nöjd! Hon är superbäst.
Annie med.
Jag har sån tur som har henne! Vet inte om det finns nån annan som är så lik mig, just med vissa saker. :P
Svartsjuka tillexempel.. fast nog om det :D :P

:O Såg nåt på tv igår dock! OJ.. där var en tjej som lacka ur totalt om hennes kille råkade snegla på en tidning med fel tjej på... Det måste väl vara liiite väl överdrivet!?
Vad var det nu då.... alla som hade urringat var slampor.. shit. 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Idag är Agnes 3 månader =)
Vi ska fota idag igen.
Och gå på stan..=)

Men nu ska jag hinna städa lite, Det behövs!!!!! Ber om ursäkt till Annie o co. som kom igår i värsta röran.-jösses hur det såg ut! Alltid ska man få besök när det är som värst.




//Kikko..

Kommentarer
Postat av: Annica

jo jag vill gärna göra "kuren" eftersom att då får man en bra start att "lära" sig äta normalt och inte vräka i sog massa sötsaker + att sötsuget försvinner efter 13 dagar! då har man iaf ngt att gå efter! ;) jag längtar till du skickar det!! Allt bra annars? pöss

2008-07-03 @ 12:12:35
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Annie

Så farlig såg det inte ut, som hos mig ungefär! ;) Grattis till Agnes på 3-månadersdagen! Puss från tant Annie och Evangeline! =)

2008-07-03 @ 16:59:58
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: macknow

Nja, jag vet inte..? Om du vill så får du skicka den så kan jagh klla på den iallafall..Men bara om det går bra.

2008-07-03 @ 21:14:19
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback