UTMANAD.

Regler

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Berätta 7 lögner om dig själv
4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

1.
Sarah

2.
Jag är rädd för att bli en "nojjmamma" (ex:"Tvätta händerna innan du matar henne/honom!!!!!"
Jag är rädd för "under sängen"
Jag är emot porrfilm. OCH SKITER I VAD ALLA ANDRA TYCKER, och Vet att jag är ensam om det.
Jag Skiter inte i vad alla andra tycker, men jag säger gärna det. Tyvärr.
Jag är Helt galen i min karl.
Jag snokar rätt mycket.
Jag ÄLSKAR konst. Min konst ;P
//Kicki

Jag har massa tvångstankar (Ex: Allt måste vara i storleksordning.)
Jag är jongleringsberoende.
Jag är 5% invalid. Jag har klyvit mitt smalben. (Lateral tibiakondylfraktur)
Jag är dagisfröken, ibland.
Jag ska bli pappa.
Jag tar oftast dagen som den kommer, det löser sig.
Beroende av musik och foto.
//Pether

3.
Jag hatar tatueringar.
Jag Älskar spindlar.
Jag hatar smink. och tycker inte att det är konst.
Jag vill inte operera mig. (Absolut inte en speciell del på kroppen..)
Jag tycker att jag är AAaaaas het. Har världens bästa självförtroende.
Jag har två rumpor på varje sida. PRECIS.
Jag tycker att det är fräscht att ligga runt.
//Kicki

Linda Rosing äger.
Jag är kastrerad.
Sport är jätte kul!
Jag är konstant arg.
Jag har jätte svårt att lära mig nya saker.
Jag älskar att ha byxor på mig, ogillar shorts.
Jag har sex tår på en fot
//Pether

4.
Jag utmanar:
Sara
Påsen
Johan
Natta (BlingblingNatta)


5.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback