Namn.

Nu funderar Kicki på att faktiskt gå med på Kasper med K. Jag tycker att det är ett fint namn, och alla säger att om man stavar med C, som jag vill," så är det juh spöket"  Får fundera en stund till.

Bäbis, vad vill du heta??
Johannes
Kasper (Casper!?)
Oliver

Ebba
Agnes
Olivia

Oscar fick vi som förslag igår, och det är juh jätte fint, jag undrar varför man inte tänkt på det??
Jajust.. en kompis ex heter juh det, men har det nån betydelse?
Ja, det går nog inte.. inte vill jag att en av mina bästa vänner ska döpa sitt barn till mitt samma namn som mitt ex
.. det blir juh jätte konstigt.


Jag och Pether igår när jag höll på att dö av smärta:
"Aaaahhhh...."
"Andas, andas..." Pether visar genom att andas in genom näsan och ut genom munnen, saaakta.
"AAaaaaj!!!"
Pether drar in luft.....och släppper ut luft.
"AJAJAJAJA.......JAG VET HUR MAN ANDAS FÖR FAAAAN"
tror tillomed att jag sa åt han att hålla käften..skämms lite.

Smärtan avtar lite.
"Näe, men då ska jag inte hjälpa dig på förlossningen heller.. det är såhär du kommer att vara"
"Det kan du ge dig faaan på att jag kommer!!!!"
"Men det ska du faan i mig tåla också!!!!!"

Det var såklart inte EXAKT så det gick till...
Jag vill iaf säga att det kommer inte att bli lätt för Pether!
Och SJÄLVKLART så menade han inte att han inte skulle vara där.


Har ont idag med, ska fråga BM vad det kan vara när vi ska dit på onsdag.
Det hjälpte inte mycket med riskudde.
Vi får se om jag klarar resten av veckan?




Oh, just! Det var rea på rean på Åhlens när vi var in där en sväng igår.. jag fyndade! En mössa OCH ett par vantar till bäbis för bara 17:- Fattar ni!? 17:- Det är juh ingenting :D
Bra jobbat. *klappklapp på huvudet*


Ciao..

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är bara att komma det! =) Puss

2008-01-28 @ 14:48:59
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback