Min underbara..

Igår hade jag jätte ont i ryggen(idag med,  men igår trodde jag den skulle gå av.) Pether fick springa och värma riskuddarna och hämta isvatten och springa och springa åt mig.. Fast att han hade så ont i benet.
Pether har pajjat båda knäna, så han har ibland väldigt ont, han har värktabletter, men av dom somnar han och vaknar inte på flera timmar, så han vill inte ta dom.
Du är så underbar Pether! Jag älskar dig.

Jag tror att många killar skulle ha sagt att dom inte kunde för att dom har så ont, men inte min Pether, han ställde sig tillomed och bakade till mig!!!!!! Jag var såå sugen på chokladmuffins, inte sånna där kladdmuffins som vi brukar göra, sånna har han nyss gjort.
Nej riktiga muffins :P Men jag bad han aldrig baka det, ändå gjorde han det.

Vad är det man säger? Kärlek går genom Kickis mage?? :P

Pether. DU ÄR BÄST   JAG ÄLSKAR DIG!




Kommentarer
Postat av: Annie

Jag kanske skickar ett mms på den lilla skönheten, om bäbis inte är skitful förstås ;P Fast i mina ögon kommer den såklart vara finast och underbar som bara den! Puss!

2008-01-29 @ 22:45:59
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

=) Det är bara att skicka på, orkar jag inte svara så låter jag ju bara bli! ;) Puss!

2008-01-30 @ 10:07:48
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Det gäller dig också! Du får också höra av dig när du orkar och har tid, när bäbis har anlänt :). Puss!

2008-01-30 @ 15:18:39
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback