Julafton och framåt....

Nu var det ett tag sedan det vart skrivet här.

Julafton är det redan skrivet om,
men tänkte vi lägga upp en bild.





27/12 2007
Idag har vi förlovat oss !! :)
först så gick vi på staden en stund och betalade av barnvagnen och så...
Sen var det att luncha någonstans, vi gick runt och kikade vart man kunde äta och till slut hamnade vi på Brunkullan, då gick vi dit och åt salladsbuffé, smaskens.
där tog vi på varandra ringarna och mös lite.


Sedan skulle vi gå och äta på Dahlwinnie och det var jätte gott och jätte mysigt.

LOVE YOU!!!

Magen växer så det knakar, börjar bli riktigt stor tycker jag =)
Det är Pether som skrivit sågottsom allt innan, så nu tänkte jag tillägga lite =)
Måste få berätta om den helt underbara middagen på Dahlwinnies.

Förrätt: Vitlöksbröd Såååå gott!!!!
Varmrätt: Jag åt toast special á la Kicki ;) MUMS! Pether åt: Lammytterfilé m. klyftpotatis.
Efterrätt: Chokladtryffeltårta, med grädde och jordgubbar. Det underbaraste jag någonsin ätit!
//Kicki

Pether fortsätter:

Nyårsafton

På nyårsafton var vi hos Jonte hela dagen och kvällen, fast vi var på stan en stund på dagen.
Sen så lagade vi mat och så,

Till förrätt så vart det fyllda paprikor som vi värmde i ugnen. (Kicki: Jag var skeptisk, men det var jätte gott)
Till varmrätt så vart det Quornfiléer med soltorkade tomater, oliver, en smaskens dressing och ris. (K: Min favoriträtt, Pether är världsbäst på att tillaga detta!)
Till efterrätt vart det päronhalvor i sockerlag gjorda i ugnen med after eight och mandel på :P sen till andra efterrätten så vart det en nybakad kladdkaka á la Pether med grädde och fruktsallad á la Kicki. (K: Kladdkakan fick högsta poäng av mig!)





//Peppo


Jag tycker att det är tråkigt att det inte fotades några bilder på min mage i de fina klänningarna =(
Endast den lila.. Med det är också den finaste klänningen.

Vi ser förresten sparkarna nu! Helt underbart.
Pether, jag Och Jonte har fått sett =)
Mysmys.
Pether har fått känna ett gäng gånger nu, men jag tror inte att det är nog =)
Jag känner juh hela tiden nästan, fast innefrån, och kan inte heller få nog av att känna sparkar som känns ute på magen.

Inatt var första natten jag inte kunde ligga på mage.  SUCK. Måste lasta fram ännu fler kuddar :D

Pether har hyvlat sig i fingret, det är inget han rekommenderar. Kicki vart jätte nojjig och trodde det behövdes sy :O
Men så illa var det inte.

Vi kikade på en lägenhet i torvalla igår, men det var inget för oss.
Jag försökte vara positivt inställd, men känns det inte rätt så känns det inte rätt.
Efter det så fick Maire hämta oss, för jag hade sånna jä*la foglossningar så jag kunde inte gå alls. =(
Ska till sjukgymnast på tisdag som tur var. Och på MVC på onsdag.
Måste juh skaffa ett sånt där bälte.

Vad mer då? Har det hänt något mer?
Hmm..
Nej kommer inte på något.

Ha det bra! //Kicki

Rasta, Disney och Fisen hälsar God fortsättning också =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken härlig uppdatering! Grattis till förlovningen! :) AAAAAAAASFINA ringar! Och du Kicki, jag beställer fler bilder på dig i den röda klänningen! Du passar ju sjukt bra i rött!!! En bild på ringarna nu när dom sitter på? :) Bamsekram!!

2008-01-04 @ 18:50:32
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: someone =)

super fina ringar, vart har ni köpt dom? dyra?:P

2008-01-05 @ 00:35:12
Postat av: Annie

Wow Kicki du är ju så jäkla fin! Men det vet du ju redan! =) Och vilka fina ringar! Pussar i massor!

2008-01-05 @ 10:08:42
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Kicki

Svar till someone: Vi köpte ringarna på Larssons guld, faktiskt valde vi ringar utan att veta pris alls =) Men dom vart ändå inte såå dyra. =)

2008-01-05 @ 10:47:36
Postat av: Camilla

Grattis till förlovningen .. Shiit här hänger man inte med alls , haha.. Du kommer nog bli Ösunds hetaste morsa ;)

2008-01-16 @ 21:30:48
Postat av: Camilla

Grattis till förlovningen .. Shiit här hänger man inte med alls , haha.. Du kommer nog bli Ösunds hetaste morsa ;)

2008-01-16 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback