Helgen

Idag har Moa varit här och hälsat på, vi har skrattat som nå tokar faktiskt, pratade namn och sånt =)

I Fredags kom Nico och Jonte på middag, Pether serverarde hasselbackspotatis med älgköttsgryta typ. Mumma=)
Efter middag vart det lite öl för pojkarna och alkoholfria drinkar för mig, fast mest isvatten. =)
Vi spelade en massa spel och hade jätte trevligt =)

I Lördags kom Thorbjörn och bjöd på pizza :D Såå jävla schysst! Tack Thorbjön :D
Sen kom Drul och vi spelade en massa spel igen. Mycket trevligt.

I Söndags kom mamma, Sven och Johan till oss, och Pether serverade UNDERBAR wook med ris och nudlar. Mums.
Efter middag gick vi alla fem (Eller sex är vi juh =)) på revy, Sven bjöd, TACK :D

Bäbis sparkade som bäbis aldrig sparkat förut!!! Och jag kunde inte slita blicken på den guppande magen, satt och log och smekte magen halva föreställningen, vaknade till ibland av att alla asgarvade, Hoppas vad missade jag nu??
Fast å andra sidan... Vad missade NI nu!? :D

Nice,Nice,Nice!!

Idag har jag varit jätte yr.. vet inte varför, allt bara snurrar =(
Hoppas det är bättre imorgon.

Nu måste jag snart lägga mig.

Ha det bra y´all.


//Kikko





Jag går lös Överallt nu :D Det är Sååå härligt! Men jag vet inte hur jag ska bete mig när vi ska ner till Bhp, för jag blir såå glad, för det är juh såå kul! Mamma går inte ut med mig så ofta länge, bara när pappa är med. Men det är allra roligast när båda är med iaf, fast då blir jag lite mer flammsig också. Fast inte med flit. Det är juh bara så kul. =)
Alla som vill får gärna komma och leka med mig, typ när ni vill!!
Hej då// Rasta THE DOG



Jag bet mamma i handen idag, hihi, hon klappade så dåligt. //Disney-katt.


Jag har nästan lärt mig att inte hoppa på mammas mage nu. Nästan. //Fisse The CAT.


Pether sitter och skapar igen. Denna gång käglor. Han säger bara "Älskar dig Kicki" :D
Och till folket? "Nej.. bara till dig" hehe :D
SÖt.


KICKI ÄLSKAR PETHER MASSOR!!!!!

Love love love. Love love love love... lalallallalalalla Love love love. (fight fight fight...låten...)


.. Bye ..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag lovar att så fort jag blir frisk, och någon dag då jag inte jobbar så ska jag komma och pussa på dig Rastagumman :). Kärlek/ Moster

2008-01-15 @ 05:57:09
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback