Fiskar och fylltrattar

Jag fick lite småpanik över det jag köpt till mina kära vänninor som ska ha barn.. fan, tänk om dom inte kommer gilla detta, eller om det är fel på nåt vis.. men Vanessa lugnade ner mig och sa att det var perfekt.
Ja, perfekt är det långt ifrån, men det duger. Det är juh inte klart än. ;P


Jag känner juh förståss några som ska gifta sig också.. och jag tror att jag kommit på en bra bröllopspresent också.. men jag är lite osäker där med. Det är juh inte lätt!!?!!?!!!


Jag och Vanessa jobbar sista dagen tillsammans på måndag, så därför hade hon köpt en liten present till oss i Lördags =)
Vi åt tillsammans och sen gick vi hem till oss och spelade domino, det var trevligt.
Jag fick iaf en liten body med fiskar på, jäätte fin! Och tre par strumpor, jätte söta juh! :D till bäbis förståss.

Lite överraskad vart jag i måndags(tror jag att det var) också, när jag kom på jobbet.. där låg en liten present och på ett papper stog det att det var till mig från Elin.
I paketet fanns en sån där "musikbola".. aldrig nåt jag skulle köpa själv, men är väldigt glad över att ha fått den, det är juh en jätte bra present. =)


Jag vet inte om jag skrivit att jag faktiskt fått byxor och tröjja med Laban på av en tidigare brukares mamma.
Ellinor, tusen tack :D
Och *Du som jag inte får nämna ditt namn* Jag saknar dig, och tänker på dig.


----------------
I Fredags var min älskling en aning full.. Jag skulle nog säga att alla grabbar var fulla.
Först spelade vi lite spel och dom drack en massa öl.. sen försökte jag bli av med dom, eftersom jag skulle jobba lördag.. när dom ÄNTLIGEN gick var klockan över 00.00.

Kicki = Mycket trött.
Lykades dock inte somna.. grannarna började förståss poppa musik =(
Somnade och sov en liiten stund.

Kl. 02.30 ungefär kommer Pether och Jonte inramlandes.. "Tysta och diskreta" svamlade dom i hallen.. "JAAA...HIHIHIHIHI...." "HAR DU HITTAT...HIHI.."  "JAG VET INTE..." i viskande ton, men lika högt som man pratar i vanliga fall. Läääänge står dom där.
Tillslut skickar jag ett sms till Pether, ändå från sovrummet :P "Tysta tack!"
Då slog dörren igen och dom var åter ute.

Ca. 02.45 kom dom tillbaka, och samma sak igen, fast inte lika länge.
Jag antar att Pether fått med sig Jonte ut med Rasta och sen kom Jonte för att hämta nåt här innan han gick hem.
TRODDE JAG. Ack Ack, så fel jag hade.
Vet INTE vad klockan var när jag (har fortfarande inte somnat) hör Pether viska till Rasta
"Jaa.. gå ut och lägg dig på balkongen med Jonte du.."
:O VAA... Sover Jonte på balkongen!!??!! aja.......
Det tog mååånga timmar innan jag lyckades somna om (Pether är bra på att snarka.. och ännu bättre i fyllan.)
Och när jag äntligen lyckats somna så ska jag upp igen. Jippi.
--------------------



Idag har vi varit med Tinja och Zanna, och en liten stund var Niklas med. Trevligt =)

Nu kommer sista veckan på jobbet =)

Välkommen havandeskapspenning!!




Hej då.. //Kikko

Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt att du ska få vara ledig gumman, det behöver du!
Jovisst får jag ju ganska mycket saker, men barnvagnen var ju julklappen från mamma och pappa så det räknas ju inte! ;P Och eran är ju typ dubbelt så dyr ;) Men allvarligt så är det skönt att vi fått de stora sakerna, för annars hade vi inte haft råd... =/ Önskar bara att jag kunde gå och shoppa bebiskläder men jag har inte råd den här månaden, så bebis får allt stanna inne tills vi får lön/föräldrapenning i slutat av februari! Puss gumman!

2008-01-27 @ 22:45:32
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Men du vet med bröllopspresent så räcker det ju med sisådära 100000:- ;D

2008-01-27 @ 22:47:18
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Tack för uppdateringen! :)

2008-01-28 @ 06:31:25
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Vanessa

skulle gett mer babekläder om vi hadde råd :)
vsg gumman det var så lite så =)
vi hörs snart =P hoppas du har det bra =)
kram kram

2008-01-28 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback