V.34

Alla hjärtans dag firade jag och älskling på Asia wok. Vi funderade på att gå på dahlwinnies eller Pera, men det vart Asia, och det ångrar jag INTE. Nu mera säger dom "Vi ses nästa vecka" När vi går därifrån. hehe.

Fredag: Spelade spel med Jonte och Björn va?

Lördag: Kalas hos Sara H och sen G3 :D
När vi kom till Sara H  (lite sena) satt alla där redan, hon fick så lov att öppna lite presenter, sen spela vi ett spel som var jätte roligt.. gud vad jag skratta. Vi snacka lite skit och plötsligt var det dax att dra oss in till stan.
Vi gick runt för att se vart det inte var världslång kö, och hamnade tillslut på G3.
Där var det 23, men stammisar som dom var, så var det inget problem. =)

Vi stötte på ett problem som Sara.H och Anna löste lätt, jag däremot förstörde allt.. Även fast Pether försökte hjälpa mig.
Pratade med mamma dagen efter och hon håller också med Sara, Anna och Pether.. så nån dag måste jag väl ta tag i det här. Det är inte nyttigt för mig.
MEN... denna hände iaf nåt som aldrig hänt förut.. och alla vart lika förvånade.. Pether sa när vi kom hem "Du skulle ha sett din min!!"

När vi skakat av oss problemet så gick på bylla för att äta en strips var, där inne träffade vi en stor snubbe som Pether jobbat med förut.. han var full och glad som bara den, kramades och "vänskaps-slogs"
Två smällar fick jag i magen, SÅ jävla ont gjorde det!! Jag gömde mig bakom Pether, och så fort han försökte komma åt mig för att ge mig en kram, eller för att slå mig så drog jag Pether framför.
Snubben sa hela tiden att jag var så tjock och så vacker.. han skrattade och grattade oss hela tiden, han sjöng och slog sig på bröstet med knytnäven. Slolt över att vara.. britt? Eller vad var han??
Pether skrattade mycket, han förstog inte att det gjorde ont på mig.
Men det var inte så farligt heller.. jag var mest irriterad.. eller är.. vilken idiot slår en gravid kvinna i magen??? Eller överhuvudtaget egentligen??

Söndag: UNDERBAR och JÄTTEMYSIG middag !!!! Pether hade verkligen fixat, det var helt fantastiskt.
min absoluta favoritmat är qournfilé a´la Pether. Finns INGET godare.


Vi kikar på en serie som heter HJÄLP också. Skitkul!! :D rekommenderas till alla!!!


Igår packade vi en MASSA lådor köksgrejjer.. det är så skönt =)


Idag jobbar Pether, sen går han kurs.
Imorgon går han också kurs och jag ska till mamma och äta middag =)



På fredag ska kameran med, då ska alla flickor fotas tillsammans!!!!  Bäst för er att alla kommer. =)



BEBISNYTT.
Bäbis har, för andra gången, hickat på nytt ställe.. uppe vid högra revbenet. Tidigare har bäbis endast hickat neråt-bakåt, ut mot ryggen liksom.
Mammanytt.
Ont överallt. Speciellt i benen, kan inte ligga på nåt bra sätt, får därför dålig sömn.

Kommer snart nån bild =)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Annie

Förstår att du inte gillade att han slog magen!!! Vem fan gör så?! =( Längtar tills på fredag! Puss!

2008-02-19 @ 17:42:01
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sara

då ligger bebisen med rumpan neråt!! :)

2008-02-21 @ 14:46:45
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback