V. 33

Fredag: Fick jätte fin spjälsäng m. spjälskydd och madrass och tyg till himmelsäng.

Vad gjorde vi på kvällen?
Vi hade folk här, men vilka och vad gjorde vi? Hmm.. Jonte..Thomas..Pernilla..Robert..Prytz.. glömt nån?
Nico kom en sväng, med två som jag inte har en aning om vad de hette.. Men då var klockan så mycket, och jag märkte att folk höll på att spilla ut öl i fotöljerna och endel var lite väl fulla, så vi kasta ut dom =)

Hur mådde Pether? Inte bra! Men han var inte full.. han var sjuK!!! :O Otroligt, det har hänt, det vi trodde aldrig skulle kunna hända =P Han skyller på att det är för att jag ska ha öppet på natten, hur många minus det än är.. men inte blir man sjuk bara för man är lite kall? =)

Lördag: Var på Therese o Johannas konfermation, sen åt vi jätte god middag där.
Vi gick till österäng för att kolla på skoter o skid föreställning.. men jag vill nästan kalla det skitföreställning.
3 hopp med skoter. TRE hopp. T R E. Tack sååå mycket. Men men..jaja.

Kl. 01.30 kollade vi på Burnt out punks i badhusparken.. inte alls så bra som jag trodde.
Mest en massa löjl tyckte jag. Sen missade vi slutet också, för jag vart alldeles för nojjig för våran bäbis.. musiken var så hög så kroppen skakade. Basen vibrerade i minsta ben. Pether följde med hem och sen, efter att jag äntligen lyckats övertala, så gick han tillbaka.. men kom hem efter nån minut, för det var redan slut =(

Söndag: Packa om i lådor. Träffa Tinja och Zanna. Det är alltid jätte trevligt! :D

Måndag: Luncha med Helena. Mycket trevligt också =)

Tisdag: MVC
Nu hade jag gått upp lite mer i vikt här, men det är lugnt än =)
Vi kunde inte känna hur du ligger än,men förhoppningsvis nästa gång.
Idag slog hjärtat fort, antagligen för att våran BM skulle hitta hur Bäbis låg och då vart vår älskling stressad, någon som buffar och knuffar och trycker och håller på.
Efter en stund lyssnade vi igen, och då var allt som vanligt. =)
Jag följer en jämn kurva, inget konstigt alls =)

Bäbis sparkar och gör kullerbyttor som aldrig förr tror jag, Har idag varit lika mycket vaken som hon/han sovit =)
Trycker dock mycket mot revbenen på höger sida, mindre kul =/
Dessutom mår jag illa mest hela tiden nu, inte heller så kul. FAKTISKT :P

Min graviditet - BF Fre 4 apr 2008
Du har gått 227 fulla dagar av 280 (81%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 3 fulla dagar(v32+3).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 apr 2008
Du har 53 dagar kvar till förlossning.



Mamma kom och bjöd på pizza och gav mig 3 små JÄTTE fina bodys.. jag frågade om hon hade köpt dom på rea? "Nej vadå rea?" Jag tycker det är bättre att hitta grejjer på rea om man nu ska slösa pengar. =)
Jag vart RIKTIGT glad faktiskt. Nu känns det bättre.
Det var säkert för att jag sa till henne att jag önskade att hon kunde acceptera det här nu, bara förra veckan.
eller acceptera.. vad sa jag.. kanske "jag önskar du kunde vara glad för våran skull" eller nåt.
Ja, vilket absolut inte betyder att hon ska köpa grejjer.. men det var en fin gest.
Min mamma är iaf bäst. =)


Rasta-gumman löper, som sagt? Och för nån dag sen gjorde hon något hon ALDRIG gjort förut.
"Attack" mot två andra hundar.. hon ville helt säkert inget ont, men hon skulle ABSOLUT fram till dom, och hon skällde som bara den.. jag flög som en vante!
Det var nog sista promenaden jag tog själv med henne.. jag tänker inte riskera att göra illa mig eller BÄBIS framförallt.
Men vad ska vi göra om det är en massa minus imorgon? Pether måste juh jobba =/
Då MÅSTE jag ta ut henne =(


Tydligen dax för magbilder igen!? Ja, vi får väl se. =)


Ha det bra.. /K

Kommentarer
Postat av: Annie

Snart är våra bäbisar här! =) SPÄNNANDE! Och jag vet precis vad din bäbis ska få, men jag behöver lite hjälp med det så vi får diskutera mer när vi ses nästa gång! =) När flyttar ni då? Jag kan erbjuda min kära sambo som flytthjälp, och mig själv som tittar på! ;) Puss!

2008-02-12 @ 19:28:20
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Ahhhh! Tack för uppdateringen. Nu känns det mycket
bättre :). Åhå, det gick undan, med flytten alltså :). Adress? Pussåkram

2008-02-13 @ 15:24:31
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback