Önskelista

Tänkte skriva en liten önskelista.. men det är så svårt!
Ska fylla på eftersom, så vi tar gärna tips på bra saker att önska också! =)

- Babygym
- Fina sängkläder
- Mobil till vagn/säng
- Nappar
- Blöjor

Kläder skulle vi tydligen få i massor, hörde att det fanns en Mycket generös person i Pethers släkt, hehe. Men det får vi juh se. Det kan man absolut inte veta. Det kan juh dessutom vara missuppfattning?.. eller nja.. "Han kommer köpa en hel garderob åt ungen!!!!.....Jag LOVAR." kan det missuppfattas på nåt vis? Jag vet inte. :P

/Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vah, vänta, hallå?! Har jag missat någonting? Nu till helgen? Vadå? Ska vi ses? Men jag jobbar ju hela helgen!!

2008-02-13 @ 23:22:41
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback