Katter säljes!! (nästan)

05.30 vaknade jag idag.. inte ens 5 timmars sömn =(
Jag låg kvar i sängen till 6.30, sen palla jag inte längre.. Perther hade Äntligen gett katterna mat, så nu gav dom fan i mig, men efter en timmes bråk med katterna så orkar man inte försöka längre.
Droppen var nog när DIsney kom och bet mig i armbågen då klarvakna jag.. KATTJÄVEL FRÅN SATAN!

Alica Keys är hon kissnödig i sin video..eller..?


Iaf.. jag klev upp och tog med täcket och la mig i soffan, idag får jag se Hela Vakna med the voice! Första gången :P
Småhungrig går jag till kylskåpet för att greppa det mest lättillgängliga.. en smörad macka hade inte varit helt fel :P
Men det är väl inte Såå ofta man hittar det i kylskåpet.  !?
Nej en semla fanns där, ja, det får duga! Den var jätte god, alldeles saftig och mums =)

Men vad dumt!! Snälla Kicki.. är det nåt man inte kan börja dagen med så är det sötsaker.. herregud. Jag har juh magkatarr.. SJÄLVKLART så kommer jag få ont.. efter.. vad vet jag.. en halvtimme eller nåt, så börja det göra ont.
Har jag ätit nåt annat? Nåt nyttig för att stabilisera? Nej nej nej.
Bara mitt isvatten.

Min mage har nog aldrig fått nåt annat än fibrer till frukost, så det är klart att det kom som en chock.
Nu har jag iaf varit och gjort fiberhavregrynsgröt! :D
Det är både mums och nyttigt. Och lätt.


Lägenheten var jätte bra och vi har tackat ja till den  :D
Det enda som var negativt var köket.. det måste bli en totalrenovering tror jag!
Pether säger att om inte dom gör det så gör han det =)

Nu är frågan.. ska vi måsta betala dubbla hyror? Hur ska vi ha råd med det?


Igårkväll var vi på news.. smyginvigning, Det var trevligt =)




FÖRRESTEN! Det är ingen som vill ha två katter? Iaf på lån? Eller deladvårdnad?
Jag kan inte sälja dom, och absolut inte ta ner dom, men jag klarar det inte längre!
Katthår överallt och det kliar i ögon och näsa..
Fisen får för lite uppmärksamhet så han går och jävlas.. slår på blommorna och mina musselskal och allt var det kan vara.
Disney bitts. Inte hårt.. men ändå.
Och båda går på borden så ofta dom kan.. iaf med ett ben eller så lägger man tassen där för att retas lite.
MEN vad söta dom är!

Vem ställer upp nu då? Deladvårdnad, kom igen!
Tänk såhär annars: Jag är uppe och går med våran lilla Bäbis, la la la.. Disney kommer och biter mig i benet, jag blir skiträdd och slänger allt i mina händer... = BÄBIS.
VAA!!?!?!!!?!!
Vi kan lägga upp lite bilder så ni får se hur söta dom är =)
Ps. Alla älskar Disney, och han bits INTE hårt, bara nafs. Men man blir rädd. Och han är nog lite utvecklingsskadad.. han kan inte jama, inte särskillt likt en katt iaf :P



Så! Vem vill ha en katt eller två?


Kommentarer
Postat av: Annie

Men kan du för fan säga någongång var lägenhetsjäveln är?!??!? ;) JAG ÄR JU NYFIKEN!!!! Puss! (Skulle gärna ta en kisse men det skulle inte bli uppskattat av min lilla prinsessa här hemma)

2008-02-08 @ 10:13:57
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback