Katt åt hund fick skäll

Johan säger: Katt åt lampa lös i magen.
Kicki skrattar så hon håller på å dö.

Visst är det bara två veckor man får gå över, sen sätter dom igång en?
Isf har jag max 8 veckor kvar.


Tinja har nu två dagar kvar.. iiiiiingenting juh.

Jag drömmer fortfarande konstiga drömmar om att jag föder genom magen och ibland är det elaka katter.
Inatt var vår bäbis mörkhyad och kom ut genom magen. Vi märkte fort att vår lilla kille var lite efterbliven.. jag tror det var så att han inte kunde prata och gå å så riktigt.. hmm.. dumma konstiga drömmar.


Hörs =)

//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Man får gå till 42+6 innan de sätter igång en sa min barnmorska. Så imorrn har jag precis max 6 veckor kvar, en evighet! =( Puss!

2008-02-24 @ 11:09:23
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Carro

Tyvärr så finns det en tredje vecka som man också får gå över :( Iallafall om allt är bra med barnet och mamman. Det var inget jag vart informerad om innan, tyvärr. Men när två veckor över tiden hade gått, så fanns det helt plötsligt en tredje med!!
Hoppas att du slipper!!
/CArro

2008-02-24 @ 21:25:01
Postat av: Sarah

Jag kan verkligen inte fatta att ni ska få bäbis snart. Kan inte fatta att Annelie och Andreas ska få bäbis heller. Mina fina vänner ska bli föräldrar, och jag är så glad för eran skull. All of you. Pussåkram!

2008-02-24 @ 22:31:00
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag går lite hit och dit jag, fattar inte vad som är the big deal.

2008-03-01 @ 15:21:23
URL: http://www.bellatoris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback