Gissa!!

Nu vill vi ha gissningar!!!!
Datum och kön =)

Nuvarande datumgissningar:
Mars
20 Faster Therese
21
Annie
27 Angelica
28 Björn
29 Farbröderna Thorbjörn & Micke

April
1 Granna
4 BF.
5 Pernilla o Robert, Tinja
6 Sarah B
7 Ida
8 Faster Johanna
9 Jonte
10 Pappi Pether, Farmor Maire
13 Moa
17 Drul


Jag gissar på nåt med 9.. 9 dagar innan, 9 dagar efter, eller den 9/4. Något med 9. =)


Flicka
Påsen
Nico
Robert
Pernilla
Farbror Thorbjörn
Ida
Sara H
Granna
Tinja
Moa
Thomas (Negern)
Pryts
Jandara
Tommy
Emelie(Okänd)
Lena
Mormor Elisabeth
Farmor Maire
Faster Johanna
Farbror Micke
Pether
Kicki Om man MÅSTE gissa ;P
22st.

Pojke
Malin
Björn
Annie
Sarah B
Åsa L
Vanessa
Angelica
Zanna
Drul
Elin
Faster Therese
Farfar Göran (En Olle!)
12st.


Ni som har gissat, får givetvis ändra er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att det blir en liten pojke =) Hoppas att du mår bättre nu, och inte har lika ont. Kram Elin

2008-02-02 @ 17:57:43
Postat av: Sarah

Jag tror att bäbis kommer 6 april :)

2008-02-03 @ 20:22:24
Postat av: Ida

Dden 7.de tror jag, och så blir det nog en flicka. Trodde pojke först men det blir nog tjej.. =) Kram på er!

2008-02-04 @ 10:04:38
URL: http://jenkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback